  • 11. Data: 2018-09-12 23:03:04
    Temat: Re: Lepsza kasta
    Od: n...@o...pl

    w <1...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > Tak więc drodzy parafianie jak Zero zaora takich sędziów kupuje popcorn i oglądam.

    Zero akurat nie ma czasu na takie pierdoły, on zbawia Polskę :)

  • 12. Data: 2018-09-13 07:33:36
    Od: p...@g...com

    --Za to akurat nie odpowiada się przed sądem karnym, więc o co chodzi?

    jak sedzia moze przywolywac ten argument skoro wie ze typek jest oszustem i zatrudnia
    Ukrainki na czarno dymajac ZUS ? debilna argumentacja i tyle

  • 13. Data: 2018-09-13 07:44:11
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 12 Sep 2018 22:52:40 +0200, Wojciech Bancer napisał(a):

    > Merytorycznie nie umiesz?
    Umiem, ale wobec głupot mi się odechciewa.

    > Nie. Taki ponoć mądry jesteś, ale wnioskowanie Ci siada. Oj.
    Bynajmniej. A w ogóle, to lakoniczny styl był dobry w Sparcie. Na grupie
    lepiej wypowiadać się jasno.

    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 14. Data: 2018-09-13 08:02:20
    Od: ń <ń@ń.ń>

    A w kapitalizmie (ile razy miałem do czynienia z siostrzeńcami prezesów)? A w sporcie
    (dlaczego jeździ Stroll a nie Kubica?)?

    -----