  • 1. Data: 2022-08-01 17:57:23
    Temat: Laicyzacja
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    https://www.onet.pl/informacje/olsztyncom/olsztyn-zm
    aga-sie-z-kryzysem-powolan-do-seminarium-zglosil-sie
    -jeden-kandydat/cfmqh8k,30bc1058

    "Olsztyn zmaga się z kryzysem powołań. Do seminarium zgłosił się...
    jeden kandydat"

    Taa ... strach pomyslec, co to z naszym krajem bedzie w przyszlosci.

    I wybory za rok, i kwestia mord^H^H aborcji, i kapelani w roznych
    sluzbach ... i ci funkcjonariusze, co po linii koscielnej awansowali

    I religia w szkolach ... ups
    https://lodz.se.pl/w-tej-szkole-nikt-nie-zdal-matury
    -2022-to-katolickie-liceum-posadzono-ze-mamy-za-duzo
    -religii-aa-o42Y-cBdX-cW7H.html

    A TVN zlosliwie dopowiada - szkola finansowana z MEiN
    https://tvn24.pl/premium/tomaszow-mazowiecki-w-katol
    ickim-liceum-nikt-nie-zdal-matury-2022-jak-dziala-ni
    epubliczna-szkola-wspolfinansowana-z-pieniedzy-mein-
    5940240

    I co - czy nie nalezy dotacji wstrzymac ? :-)

    J.

  • 2. Data: 2022-08-01 21:33:53
    Temat: Re: Laicyzacja
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    J.F napisał(a):

    > I co - czy nie nalezy dotacji wstrzymac ? :-)
    >
    > J.

    Ciebie trzeba odciąć od netu bo jesteś głupszy niż niepełnosprawne dzieci
    z tej szkoły.

    cyt.
    Działalność na rzecz dzieci i młodzieży, a w szczególności dzieci specjalnej
    troski, niedostosowanych społecznie, ze specyficznymi trudnościami w nauce
    i ich rodzin poprzez prowadzenie działalności edukacyjnej

  • 3. Data: 2022-08-02 13:57:07
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 1 Aug 2022 17:57:23 +0200, J.F napisał(a):

    > "Olsztyn zmaga się z kryzysem powołań. Do seminarium zgłosił się...
    > jeden kandydat"

    To w sumie dobrze, bo Państwowa Komisja do spraw Pedofilii zaprezentowała
    roczny raport, a w nim stoi, że "Wśród 121 spraw związanych ze sprawcami
    niespokrewnionymi komisja odnotowała:

    2 sprawy z udziałem lekarzy
    5 spraw z udziałem przedstawicieli związków wyznaniowych
    6 spraw z udziałem trenerów sportowych
    6 spraw z udziałem znajomych rodziców
    9 spraw z udziałem nauczycieli
    17 spraw z udziałem partnerów rodzica
    19 spraw z udziałem sąsiadów
    57 spraw z udziałem duchownych"

    https://wyborcza.pl/7,75398,28749723,raport-panstwow
    ej-komisja-ds-pedofilii-znow-najwiecej-sprawcow.html

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2022-08-02 17:02:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.08.2022 o 13:57, Olin pisze:

    > 5 spraw z udziałem przedstawicieli związków wyznaniowych
    > 57 spraw z udziałem duchownych"

    Nie to, bym się czepiał, ale możesz Ty, albo ktoś inny, skomentować to.
    Czym różni się przedstawiciel związku wyznaniowego od duchownego?

    I pytanie ogólne. czy zna ktoś dane dotyczące potwierdzalności zarzutów?
    Bo jeśli to tylko same sprawy, to nie wykluczone, że jak bedzie film o
    piekarzach - pedofilach, to będziemy mieć na tej płaszczyźnie
    nadreprezentację.

    --
    Robert Tomasik

  • 5. Data: 2022-08-03 10:28:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 2 Aug 2022 17:02:16 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie to, bym się czepiał, ale możesz Ty, albo ktoś inny, skomentować to.
    > Czym różni się przedstawiciel związku wyznaniowego od duchownego?

    Ja bym molestował w tej sprawie Państwową Komisję do spraw Pedofilii.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl