eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoKwota w PLN do której wykroczenie a powyzej ktorej przestepstwo › Kwota w PLN do której wykroczenie a powyzej ktorej przestepstwo
    From: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kwota w PLN do której wykroczenie a powyzej ktorej przestepstwo
    Date: Wed, 30 Jun 2004 20:14:13 +0200

    Witam

    Chcialbym spytac o wysokosc magicznej kwoty powyzej ktorej jesli wystapi
    strata zaczyna sie przestepstwo a nie wykroczenie. Wydaje mi sie , ze jest
    to cos w okolicy 300PLN.

    Mianowicie po raz drugi włamano mi sie do samochodu i jak zwykle Policja nie
    chce tego potraktowac jako cos złego i przyjac zgłoszenia. Wiec dzis zanim
    pojde na komisariat po raz drugi chcialbym wiedziec jaka kwote mam podac
    jako stratę.

    Ostatnio mialem niemile doswiadczenia gdy po wlamaniu do samochodu policjant
    nie chcial przyjac zgłoszenia bo nic nie zginelo, a wylamany zamek ocenil na
    100PLN. Wówczas sie twardo postawilem i powiedzialem ze 500pln.

    Dzis chcialbym wiedziec juz na pewno jaka to kwota.

    Dzieki za ewentualne odpowiedzi i przeprasza za nieprecyzyjne slowa - nie
    jestem prawnikiem

    --
    Adam Kondrat
    info: pocztę spoza domeny .pl czytam raz na kilka dni.