  • 1. Data: 2017-05-25 20:02:09
    Temat: Kurier - przesyłka
    Od: asuszek <a...@g...com>

    Witam

    Zwracam się z następującą sytuacją: Sprzedaję produkty poprzez sklep internetowy,
    nadałam przesyłkę firmą kurierską do innej firmy. Przesyłka niby dotarła do odbiorcy
    - na liście przewozowym widnieje podpis osoby, jednakże odbiorca (firma) twierdzi że
    taka osoba (podpis) u nich nie pracuje więc przesyłki oni fizycznie nie otrzymali.
    Składaliśmy reklamację w firmie kurierskiej, jednakże odrzucili reklamację tłumacząc:
    "Po ponownym, wnikliwym przeanalizowaniu zebranej dokumentacji oraz podjęciu działań
    mających na celu weryfikację opisywanej sytuacji, chcielibyśmy poinformować, iż
    czynności wyjaśniające nie wykazały żadnych
    nieprawidłowości związanych z doręczeniem powyższej przesyłki. Według posiadanych
    informacji - oświadczenie
    kuriera - powyższą przesyłkę doręczyliśmy zgodnie ze standardami firmy tj. pod adres
    wskazany na liście
    przewozowym. Jak już wcześniej informowaliśmy, kurier nie ma obowiązku ani możliwości
    weryfikacji danych
    osoby oraz wiarygodności składanego przez tą osobę podpisu jeżeli doręcza przesyłkę
    zgodnie z podanym na
    liście adresem - usługa ,,Doręczenie Do Rąk Własnych" nie została zaznaczona na
    umowie przewozu".
    Co możemy w takiej sytuacji zrobić? Odbiorcy wysłaliśmy jeszcze raz produkty (które
    już prawidłowo dotarły), no ale za pierwszą przesyłkę nie mamy pieniędzy. Wspomnę że
    odbiorca jest poważną firmą więc nie "grałby" tym że tam dana osoba (podpisujaca) nie
    pracuje. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

  • 2. Data: 2017-05-25 20:48:16
    Temat: Re: Kurier - przesyłka
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 25-05-17 o 20:02, asuszek pisze:
> [...]
    > Wspomnę że odbiorca jest poważną firmą więc nie "grałby" tym że tam
    > dana osoba (podpisujaca) nie pracuje. Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Najwyraźniej ktoś tę przesyłkę ukradł, zatem należy powiadomić organa
    ścigania.

  • 3. Data: 2017-05-26 00:15:31
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-05-25 o 20:02, asuszek pisze:
> [...]
    odbiorca jest poważną firmą więc nie "grałby" tym że tam dana osoba (podpisujaca) nie

    Superdowód. "Oświadczenie kuriera". Dowcip tygodnia. A co miał
    oświadczyć? Że zajumał albo zgubił przesyłkę?

    --
    Sonn