  • 1. Data: 2004-02-19 19:06:16
    Temat: Kurator -co moze?
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich. Moze mi ktos podac linka co moze kurator a co nie moze?
    Kiedys nabroilem, dostalem zawiasy i kuratora.(glupi bylem-ale zmadrzałem)
    Juz 2 lata mam kuratora.Ale poniewaz studiuje zmienilem miejsce
    zamieszkania.wiec zmienili mi kuratora.Poszedlem w odwiedziny milo
    nastawiony a pani k.... przejeta swoja rola zaczela mnie szantazowac ze mi
    dozor uchyli bo nie przyszedlem na wezwanie bo chorowalem( a mam 3 lata, z
    czego 2 juz minely, i zadnych problemow ze mna nie bylo, jedybny warunek
    jaki mialem spelnic to grzywne zaplacic ktora zaplacilem).Malo tego pyta co
    robie- ja ze student.Ona do mnie zebym jej zaswiadczenie przyniosl ja ze mam
    legitymke moge pokazac, ona nie musi byc zaswiadczenie, next pytanie index
    czy mam kiedy koniec sesji to ja ze pod koniec marca to ona zebym jej index
    przyniosl. Czy wolno jej wymagac ode mnie takich rzeczy?A co jak nie
    przyniose?Ta chora kobieta jeczcze mi smrodu narobi.W kazdym razie pisze
    pisemko ze mieszkam znowu tam gdzie mieszkalem i niech mi przeniosa tam
    gdzie mialem bo tragedia. A ta fantastic p kurator z Lublina.
    Prosze o pomoc i bardzo dziekuje.

  • 2. Data: 2004-02-20 14:13:45
    Temat: Re: Kurator -co moze?
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > Poszedlem w odwiedziny
    > milo nastawiony a pani k.... przejeta swoja rola zaczela mnie
    > szantazowac ze mi dozor uchyli bo nie przyszedlem na wezwanie bo
    > chorowalem

    to zaswiadczenie jej nie wystarczylo? czy nie miales?

> [...]
    > przyniose?Ta chora kobieta jeczcze mi smrodu narobi.W kazdym razie
    > pisze pisemko ze mieszkam znowu tam gdzie mieszkalem i niech mi

    tak sie zastanawiam, czy dobrze robisz... przeciez jesli bedzie wiadomo,
    ze studiujesz [tu], to nie mozesz mieszkac [tam]. zeby z tego dymu nie bylo.
    nie wiem, czy nie lepiej jej ten indeks pokazywac, jesli sie okaze, ze
    trzeba i niech sie odwali. nabroiles, to pocierp jeszcze troche :-) wkoncu
    za rok bedziesz mial to za soba, a za kolejne pol roku (czy za ile?)
    bedziesz mial sprawe wykreslona z papierow :-)

    > Prosze o pomoc i bardzo dziekuje.

    nie przejmuj sie pania Prokretor, pewnie okres miala, gupia flundra...

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 3. Data: 2004-02-20 17:03:38
    Od: "Figaro" <l...@w...pl>

    Napisz skargę do Prezesa Sądu na postępowanie twojego kuratora, opisując tą
    sytuację.
    Prawa kuratora określone sa a art.9 Ustawy z dnia 27.07.2001 r. o kuratorach
    sądowych, a ich obowiazki w art.11 tejże Ustawy.

  • 4. Data: 2004-02-20 17:42:34
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    Dzieki za odpowiedzi. Jestem student ale zaoczny wiec miejsce zamieszkania
    tam gdzie meldunek a na studia co 2 tygodnie na weekend.

  • 5. Data: 2004-02-20 17:54:08
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał:

    > Dzieki za odpowiedzi. Jestem student ale zaoczny wiec miejsce
    > zamieszkania tam gdzie meldunek a na studia co 2 tygodnie na weekend.

    nie no... to bez dwoch zdan - *zmieniaj* :-)

    --
    Psychik
    howuser&userid=360448

  • 6. Data: 2004-02-24 16:40:33
    Od: "adas" <a...@p...onet.pl>

    No i napisalem pismo i pani k... zmiekla i mi przeniosla dozor doZamoscia.