1. Data: 2004-02-19 19:06:16
Temat:Kurator -co moze?
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich. Moze mi ktos podac linka co moze kurator a co nie moze?
Kiedys nabroilem, dostalem zawiasy i kuratora.(glupi bylem-ale zmadrzałem)
Juz 2 lata mam kuratora.Ale poniewaz studiuje zmienilem miejsce
zamieszkania.wiec zmienili mi kuratora.Poszedlem w odwiedziny milo
nastawiony a pani k.... przejeta swoja rola zaczela mnie szantazowac ze mi
dozor uchyli bo nie przyszedlem na wezwanie bo chorowalem( a mam 3 lata, z
czego 2 juz minely, i zadnych problemow ze mna nie bylo, jedybny warunek
jaki mialem spelnic to grzywne zaplacic ktora zaplacilem).Malo tego pyta co
robie- ja ze student.Ona do mnie zebym jej zaswiadczenie przyniosl ja ze mam
legitymke moge pokazac, ona nie musi byc zaswiadczenie, next pytanie index
czy mam kiedy koniec sesji to ja ze pod koniec marca to ona zebym jej index
przyniosl. Czy wolno jej wymagac ode mnie takich rzeczy?A co jak nie
przyniose?Ta chora kobieta jeczcze mi smrodu narobi.W kazdym razie pisze
pisemko ze mieszkam znowu tam gdzie mieszkalem i niech mi przeniosa tam
gdzie mialem bo tragedia. A ta fantastic p kurator z Lublina.
Prosze o pomoc i bardzo dziekuje.

2. Data: 2004-02-20 14:13:45
Temat:Re: Kurator -co moze?
Od:"Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał:

> Poszedlem w odwiedziny
> milo nastawiony a pani k.... przejeta swoja rola zaczela mnie
> szantazowac ze mi dozor uchyli bo nie przyszedlem na wezwanie bo
> chorowalem

to zaswiadczenie jej nie wystarczylo? czy nie miales?

> [...]
> przyniose?Ta chora kobieta jeczcze mi smrodu narobi.W kazdym razie
> pisze pisemko ze mieszkam znowu tam gdzie mieszkalem i niech mi

tak sie zastanawiam, czy dobrze robisz... przeciez jesli bedzie wiadomo,
ze studiujesz [tu], to nie mozesz mieszkac [tam]. zeby z tego dymu nie bylo.
nie wiem, czy nie lepiej jej ten indeks pokazywac, jesli sie okaze, ze
trzeba i niech sie odwali. nabroiles, to pocierp jeszcze troche :-) wkoncu
za rok bedziesz mial to za soba, a za kolejne pol roku (czy za ile?)
bedziesz mial sprawe wykreslona z papierow :-)

> Prosze o pomoc i bardzo dziekuje.

nie przejmuj sie pania Prokretor, pewnie okres miala, gupia flundra...

--
Psychik
howuser&userid=360448

3. Data: 2004-02-20 17:03:38
Od:"Figaro" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Napisz skargę do Prezesa Sądu na postępowanie twojego kuratora, opisując tą
sytuację.
Prawa kuratora określone sa a art.9 Ustawy z dnia 27.07.2001 r. o kuratorach
sądowych, a ich obowiazki w art.11 tejże Ustawy.

4. Data: 2004-02-20 17:42:34
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za odpowiedzi. Jestem student ale zaoczny wiec miejsce zamieszkania
tam gdzie meldunek a na studia co 2 tygodnie na weekend.

5. Data: 2004-02-20 17:54:08
Od:"Psychik" <p...@Z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "adas" <a...@p...onet.pl> napisał:

> Dzieki za odpowiedzi. Jestem student ale zaoczny wiec miejsce
> zamieszkania tam gdzie meldunek a na studia co 2 tygodnie na weekend.

nie no... to bez dwoch zdan - *zmieniaj* :-)

--
Psychik
howuser&userid=360448

6. Data: 2004-02-24 16:40:33
Od:"adas" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No i napisalem pismo i pani k... zmiekla i mi przeniosla dozor doZamoscia.