    From: Tomaszek <t...@t...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Ktoś podał mój adres na allegro jako swój
    Date: Mon, 5 Mar 2018 16:38:06 +0100

    Dziś znalazłem w skrzynce list papierowy z Allegro(zwykły, niepolecony).
    Adres jest mój, ale osoba widniejąca na nim to kto inny (nie znam) Jako
    że mam konto na allegro to pierwsze co sobie pomyślałem to przejęcie
    konta!! Więc otwieram, a tam przedsądowe wezwanie do zapłaty na innego
    użytkownika!
    Wygląda na to, że ktoś posłużył się moim adresem jako korespondencyjnym.

    Oczywiście dla pewności zajrzałem na swoje konto, czy nie zostało
    przejęte (mam logowanie dwuetapowe: hasło i SMS) i u mnie wszystko jest
    OK. Nadal ja to ja:) i wszystko jak ustawiałem tak było. Nie widzę
    nieswojej działalności.

    1. Robić coś z tym dalej czy ignorować?
    2. Spodziewać się windykacji czy innego ścierwa za jakiś czas?

    --
    t0maszek