  • 1. Data: 2003-05-06 04:03:32
    Temat: Ksiega wieczysta !!!
    Od: "Seba" <d...@i...pl>

    Witam !!!
    Mam pytanko czy istnieje jakas strona internwtowa lub czy moze ktosc z
    szanownych grupowiczow posiada taki wzor dokumentu !!! Poszukuje wniosku o
    uzupełnienie ksiegi wieczystej !!!
    Pozdrawiam Sebastian
    ps: prosze o pomoc

  • 2. Data: 2003-05-06 09:59:48
    Temat: Re: Ksiega wieczysta !!!
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik "Seba" <d...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam pytanko czy istnieje jakas strona internwtowa lub czy moze ktosc z
    > szanownych grupowiczow posiada taki wzor dokumentu !!! Poszukuje wniosku o

    aby coś w tej sprawie załątwić to i tak musisz udać sie do
    Sądu Rejonowego czyli tam gdzie te księgi są a to najlepsze źródło
    informacji,
    poza tym jak jasno napiszesz o co chodzi to i tak osiągniesz zamierzony
    skutek bo jakiś szczególnych wzorców powszechnie
    obowiązującyh jak na razie ma,
    pzdr,
    JarekM