  • 1. Data: 2019-11-05 14:34:49
    Temat: Kompletnie pijany, półnagi sędzia znaleziony na ulicy w Lublinie
    Od: u2 <u...@o...pl>

    https://wpolityce.pl/kryminal/471562-tak-sie-bawi-ka
    sta-pijany-sedzia-lezal-na-ulicy-w-lublinie

    Tak się bawi "kasta"! Kompletnie pijany, półnagi sędzia znaleziony na
    ulicy w Lublinie. "Miał opuszczone spodnie i bieliznę"

    opublikowano: 41 minut temu
    autor: Fratria

    ,,Był w takim stanie, że nawet nie wiedział, gdzie się znajduje. Raz
    mówił, że jest w Radomiu, kolejnym razem, że w Krakowie. Wspominał też o
    zaparkowanym gdzieś w pobliżu samochodzie. Potem tylko wymachiwał swoją
    legitymacją" - mówił dla portalu lublin112.pl jeden ze świadków.

    Sędzia został znaleziony w ubiegły wtorek ok. godz. 17 przy al.
    Piłsudskiego w Lublinie. Był kompletnie pijany i półnagi.

    https://twitter.com/TOPTVPINFO/status/11916895383616
    02048

    Idąc do pracy zauważyłem siedzącego na schodach koło kasyna
    mężczyznę. Miał całą porozbijaną twarz i spuszczone do kolan spodnie.
    Podszedłem do niego i zapytałem, czy potrzebuje jakiejś pomocy. Ten
    jednak odrzekł, że nie. Po chwili jednak usiłując wstać, spadł ze
    schodów i położył się na chodniku. Z dwoma przypadkowymi osobami
    próbowaliśmy go podnieść, jednak mieliśmy z tym duże trudności. Nie
    wiedziałem co mu jest, więc wezwałem karetkę

    -- relacjonował świadek.

[...]

    -- dodał.

    Sędzia został przez policjantów przewieziony do izby wytrzeźwień. W
    organizmie miał 2,3 promila alkoholu. Po wytrzeźwieniu został wypuszczony.

    Z nieoficjalnych ustaleń portalu tvp.info wynika, że pijany mężczyzna to
    Adnrzej Ł., były prezes Sądu Okręgowego w Radomiu, który dwa lata temu
    przeszedł w stan spoczynku.

    Po zapoznaniu się z sytuacją będą podejmowane ewentualne
    odpowiednie kroki prawne

    -- zaznaczył rzecznik prasowy radomskiego sądu Arkadiusz Guza wskazując,
    że prezes SO zwróciła się już w tej sprawie do lubelskiej policji.

    xyz/lublin112.pl/TVP Info
    Zdjęcie Zespół wPolityce.pl
    autor: Zespół wPolityce.pl

  • 2. Data: 2019-11-05 14:40:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "u2" napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >też o zaparkowanym gdzieś w pobliżu samochodzie. Potem tylko
    >wymachiwał swoją legitymacją" - mówił dla portalu lublin112.pl jeden

    No coz - pomijajac "zgorszenie publiczne" to tak na pierwszy rzut oka
    nic zlego w tym nie ma..

    >Sędzia został przez policjantów przewieziony do izby wytrzeźwień. W
    >organizmie miał 2,3 promila alkoholu. Po wytrzeźwieniu został
    >wypuszczony.

    Hm ... a mieli prawo ?

    >Z nieoficjalnych ustaleń portalu tvp.info wynika, że pijany mężczyzna
    >to Adnrzej Ł., były prezes Sądu Okręgowego w Radomiu, który dwa lata
    >temu przeszedł w stan spoczynku.

    Gdyby jednak nie przeszedl ... to czy nie prezes sadu powinien wyrazic
    zgode na zatrzymanie sedziego :-)

    J.

  • 3. Data: 2019-11-05 14:48:11
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 05.11.2019 o 14:40, J.F. pisze:
    > No coz - pomijajac "zgorszenie publiczne" to tak na pierwszy rzut oka
    > nic zlego w tym nie ma..

    ano, typowy wybryk nieobyczajny sędziego w stanie spoczynku, pardon, w
    stanie upojenia alkoholowego:)

  • 4. Data: 2019-11-06 05:27:02
    Od: PiotRek <b...@g...pl>

    W dniu 2019-11-05 o 14:40, J.F. pisze:
    > Użytkownik "u2"  napisał w wiadomości grup
    pl...
    > https://wpolityce.pl/kryminal/471562-tak-sie-bawi-ka
    sta-pijany-sedzia-lezal-na-ulicy-w-lublinie

    > Hm ... a mieli prawo ?

    Co czy mieli prawo? Zabrać do izby czy po wytrzeźwieniu wypuścić? ;-)

    Zabrać do izby jak najbardziej mieli prawo:

    - spuszczone spodnie - sianie zgorszenia w miejscu publicznym;
    - spadł ze schodów - zagraża swojemu zdrowiu.

    W takim przypadku immunitet chyba nie działa (zresztą to był sędzia w
    stanie spoczynku).

    --
    P.

  • 5. Data: 2019-11-06 09:07:43
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-05 o 14:34, ubecki dureń kupa u2 pisze:
> [...]
    > Tak się bawi "kasta"! Kompletnie pijany, półnagi sędzia znaleziony na
    > ulicy w Lublinie. "Miał opuszczone spodnie i bieliznę"

    Tobie zdarzało się to wiele razy. Ludzie z Szypliszek pamiętają twoje
    wybryki kiedy byłeś sekretarzem PZPR w Suwałkach.

    --
    Runt

  • 6. Data: 2019-11-06 09:10:56
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 09:07, ubecki dureń Runt pisze:
    sta-pijany-sedzia-lezal-na-ulicy-w-lublinie

    > Tobie zdarzało się to wiele razy. Ludzie z Szypliszek pamiętają twoje
    > wybryki kiedy byłeś sekretarzem PZPR w Suwałkach.

    zazdrościsz ubecki durniu:)))))))))

  • 7. Data: 2019-11-06 18:11:44
    Od: Runt <r...@a...org>

    W dniu 2019-11-06 o 09:10, ubecki dureń, pijaczyna i ćpun u2 pisze:
    sta-pijany-sedzia-lezal-na-ulicy-w-lublinie

    > zazdrościsz ubecki durniu:)))))))))

    Komu ubecki durniu? Pajacuj tutaj sobie, nie wracaj na psp idioto!
    --
    Runt

  • 8. Data: 2019-11-06 18:47:12
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 06.11.2019 o 18:11, ubecki dureń Runt pisze:
    sta-pijany-sedzia-lezal-na-ulicy-w-lublinie

    > Komu ubecki durniu? Pajacuj tutaj sobie, nie wracaj na psp idioto!

    nie udawaj większego durnia niż jesteś ubecki durniu:))))))))))))))))))))

  • 9. Data: 2019-11-06 19:09:27

    Jak to leciało? nienaganny charakter? ;-)

  • 10. Data: 2019-11-07 06:54:27
    Od: Runt <r...@a...org>