  • 11. Data: 2018-01-05 12:47:07
    Temat: Re: Komendant zabalowal
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 5 Jan 2018 11:20:37 +0100, Wojtek napisał(a):

    > Ustalono już: czy chlał tam sam w krzakach czy z kimś? A może ktoś go
    > tam podwiózł (już zrobionego)?

    No właśnie. Wszak komendanta mogła upić totalna opozycja i jeszcze ukradła
    mu buty, a tymczasem Pan Misiewicz SWiA od razu padł na kolana.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

  • 12. Data: 2018-01-05 19:57:58
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-05 o 10:45, Wojtek pisze:

    > Jego Wysokość Minister też coś powiedział. I to swoimi ustami.

    > I ten wariant wydaje mi się najbardziej prawdopodobny. Nie zdziwiłbym
    > się, gdy się wkrótce nie okazało, że na swoim kompie domowym ma 100 tys.
    > zdjęć z pornografią dziecięcą.

    > Tylko dlaczego tak medialnie się upił? Nie mógł pić bardziej prywatnie?

    To jego zapytaj.

    Może wyszedł po flaszkę. Prywatnie.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-01-08 12:47:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" napisał w wiadomości grup
> [...]
    >tys. zdjęć z pornografią dziecięcą.

    >Tylko dlaczego tak medialnie się upił? Nie mógł pić bardziej

    Z wczorajszych plotek - nowy komendant opijal swoj awans do KW.
    Choc to w sumie nic nie mowi - mogl za duzo wypic, mogli sie zawistni
    znalezc.

    A w ogole komedantem miejskim zostal, aby "ocieplic wizerunek policji
    we Wroclawiu" :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-01-08 13:08:28
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Jan 2018 12:47:13 +0100, J.F. napisał(a):

    > A w ogole komedantem miejskim zostal, aby "ocieplic wizerunek policji
    > we Wroclawiu" :-)

    W zasadzie mu się udało; któż nie ma podobnych doświadczeń, choć przeważnie
    w butach, więc może uchodzić za swojaka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Ludzie stanu dziewiczego otrzymają sto procent nagrody w niebiesiech,
    owdowiali sześćdziesiąt procent, a żonaci trzydzieści procent."
    św. Tomasz z Akwinu