  • 11. Data: 2007-04-21 19:10:06
    Temat: Re: Kogo powiadomic o zmianie adresu zameldowania?
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    kejdzej wrote:
    > Przeprowadzam sie w obrebie tego samego miasta. Zlozony wniosek o
    > nowy dowod osobisty i prawko. Jak uzyskam dokumenty, to powiadomie o
    > nowym adresie nastepujace podmioty i osoby:
    >
    > - banki, ktore prowadza moje konta bankowe, maklerskie, kredyty i
    > karty kredytowe,
    > - Urzad skarbowy,
    > - KRUS,
    > - OFE
    > - operator telefoniczny
    > - znajomych i rodzine
    > - WKU (tu chyba urzad miejski sam to robi?)

    [...]

    O ja pierdolę. Ten mail nieźle pokazuje, jak bardzo współczesny człowiek
    jest uwikłany
    w mega niedoskonałe pomysły rządzących.

  • 12. Data: 2007-04-22 02:48:28
    Od: "kjvirtual" <k...@g...com>

    > W wiadomości news:096d.00000189.46294a3b@newsgate.onet.pl kejdzej

    > Skoro już uznałeś za konieczne niczym niewolnik opowiadać się różnym
    > instytucjom to zapomniałeś o najważniejszej - kancelarii parafialnej. ;)
    >
    > --
    > Jotte

    Ja mam w dupie parafie, wiec...niestety ten kraj to biurokracja za biurokracja,
    ale nie chce srac sie z urzedami jak nie powiadomie ich o adresie nowym.

  • 13. Data: 2007-04-22 12:24:20
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:45f2.00000002.462accfb@newsgate.onet.pl kjvirtual
    <k...@g...com> pisze: