  • 1. Data: 2005-04-14 19:21:18
    Temat: Kiedy US dostaje postanowienie o nabyciu spadku
    Od: "inka" <inka21@'WYTNIJ_TO_BO_JEST_TO_TUTAJ_NIEPOTRZEBNEpoczta.onet.pl>

    Czy US dostaje z sądu postanowienie o nabyciu spadku w tym samym czasie,
    co spadkobierca, czy zaraz po jego uprawomocnieniu się? Chodzi o to, że
    trochę zwlekałam z wnioskiem do sądu o wydanie na piśmie tego
    postanowienia (zrobiłam to dopiero po 6 tygodniach od posiedzenia sądu
    zamiast po 3), teraz minęły juz kolejne 2 tygodnie, ja jeszcze z sądu
    postanowienia nie dostałam, ale zastanawiam się, czy dostał je US?
    Mam jeszcze drugie pytanie: jak długo ważny jest wypis z księgi
    wieczystej? Mam jeden sprzed roku, w stanie prawnym nieruchomości nic
    się nie zmieniło, ale czy US nie uzna, że mam mieć nowy?

    --
    Pozdrawiam,
    Inka

  • 2. Data: 2005-04-14 23:05:39
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 21:21:18 +0200, inka naskrobał(a):

> [...]
    > postanowienia nie dostałam, ale zastanawiam się, czy dostał je US?
    > Mam jeszcze drugie pytanie: jak długo ważny jest wypis z księgi

    wypis jest ważny w tym momencie na który został wydany.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org