  • 21. Data: 2002-08-17 11:56:49
    Temat: Re: Kara za paserstwo
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    s...@i...pl (Sebastian D-D) wrote
    <003d01c24521$9af85b00$0c00a8c0@euronet.net.pl>:

> [...]

    może i w pewnym sensie tak, ale z drugiej strony Sędziowie Sądów Grodzkich
    to zwykle początkujący, ale ambitni Sędziowie. Podchodzą do sprawy bardzo
    formalnie, bo uchylenie wielu Ich wyroków może zaszkodzić awansowi. A jeśli
    już nie ufasz Sądowi Grodzkiemu to zawsze pozostaje II instancja.

    >Jesli Ci na tym, by się z tego wymigać bez rejestracji w KRK bardziej niż
    >na kasie - weź DOBREGO papugę.

    Hahaha, który weźmie przynajmniej 500 zł zaliczki i raz przejrzy (NIE:
    przeczyta) akta, a przed rozprawą zapomni o co chodziło. Będziesz miał
    szczęście jeśli wyśle aplikanta, bo ten chociaż się przyłoży JAKO TAKO.
    No chyba, że zapłacisz adw. 2000 zł - wtedy może się przyłoży do sprawy.
    Najlepsi są młodzi adwokaci/radcowie pr. i aplikanci - im "lepszy" prawnik
    tym mniej się przykłada. A i tak światkiem prawniczym rządzą stare pierniki
    z ORA i ORRPr. Ale to już [OT]

    --
    Przed odpowiedzia skasuj "TNIJ.TO."

    Before reply cut "TNIJ.TO."

  • 22. Data: 2002-08-17 12:05:12
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    Marcin <stern@im_Himmel.de> wrote <3D5CE7B5.5020808@im_Himmel.de>:

    >btw: poza "pójściem w zaparte" można się bronić na wiele innych sposobów.
    >
    >W szczególności nie powinno być problemem udowodnienie, ze ktoś kupił
    >grę w sieci za 1/3 ceny i myślał, że to oryginał
    >
    >hint: http://www.alle***.pl (żeby nie było reklamy),
    >tam jest mnóstwo takich ofert.
    >
    >kiepski imho ten akt oskarżenia :-)

    Tak, ale to jest nieumyślne paserstwo: " ... na podstawie towarzyszących
    okoliczności powinien i może przypuszczać, że została uzyskana za
    pomocą czynu zabronionego ..." - jeśli nie sprawdził dokładnie to występuje
    element winy - winy za zaniechanie. Co do sprawstwa czynu nie ma
    wątpliwości, być może niska szkodliwość społeczna ?

  • 23. Data: 2002-08-19 10:15:59
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

    > tym mniej się przykłada. A i tak światkiem prawniczym rządzą stare
    pierniki
    > z ORA i ORRPr. Ale to już [OT]
    No i wlasnie o to mi chodzilo. Stare pierniki. Widzisz, mlody aplikant,
    ambitny bedzie chodzil, czytal akta dzien w dzien... Bedzie budowal
    misternie linie obrony.. I przegra, bo jest mlody, nikt go nie zna, nie
    nalezy do smietanki - trzeba utrzec mu nosa. A przyjdzie jakis miejscowy de
    Virion, przerzuci akta w 5 minut, pomadrzy sie troche i wyrok
    uniewninniajacy. Takie sa niestety realia...

    Zostaniesz ze mna na stale? >>> http://link.interia.pl/f163a

  • 24. Data: 2002-08-19 10:16:09
    Od: s...@i...pl (Sebastian D-D)

  • 25. Data: 2002-08-21 07:01:39
    Od: p...@T...TO.poczta.onet.pl (Pawel Baranowski)

    s...@i...pl (Sebastian D-D) wrote
    <002201c2476a$418d9b20$0c00a8c0@euronet.net.pl>:

> [...]
    >de Virion, przerzuci akta w 5 minut, pomadrzy sie troche i wyrok
    >uniewninniajacy. Takie sa niestety realia...

    Z autopsji: to ma zastosowanie głównie do spraw bardzo głośnych, wiesz
    kamery, fotoreporterzy itp.