  • 21. Data: 2003-09-18 17:16:18
    Temat: Re: Kara za nielegalne prowadzenie działalnosci gospodarczej.
    Od: "Patrycja" <p...@p...nospam.onet.pl>

    Dzięki za taka odpowiedz. To mi juz wyjasniło znaczna czesc :) Jutro sie
    wypowiem co Us na stan dzisiejszy postanowi (przeliczałam i wyliczyłam ze
    dochodu z kazdej sprzedanej mialam 25PLN co daje zarobek na czysto: 1776 w
    okresie 1 roku i do tego jeszcze jak pójdzie umiem udowodnic zakup czesci
    komputerowych w tym okresie w cenie: 920PLN + zakup telefonu komurkowego:
    467PLN + Paliwo (paragony mam za 99PLN a w wydruku z konta mam w wysokosci
    400PLN w tym okresie) z czego by wynikało ze jeszcze ponioslam straty z
    sprzedazy oprogramowani. Na jutro juz sobie przygotowalam rozpiske pelna
    dochodu i jakie koszty ponosiłam. Mam nadzije ze kara nie bedzie zbyt wysoka
    a podatek mi policza z uwzglednieneim kosztow.

  • 22. Data: 2003-09-18 18:21:55
    Od: n...@s...strefa.pl (SDD)

  • 23. Data: 2003-09-18 22:31:57
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 18 Sep 2003, Now24 wrote:
    [...]
    >+ Podatek na pewno - wraz z odsetkami. Dobrze, że zarobiłaś tylko ok. 4 000
    >+ PLN (nie wiem, czy uwzględnią Ci te koszty) to będzie z tego 20% + odsetki.

    Hm... A podstawa ?
    Bo ja znam taką:
    +++++
    Art. 30. 1. Dochodów (przychodów) uzyskanych na terytorium
    Rzeczypospolitej Polskiej z następujących źródeł przychodów nie łączy
    się z dochodami (przychodami) z innych źródeł i pobiera się od nich,
    z zastrzeżeniem art. 52a, podatek w formie ryczałtu:
    7) od dochodów z nie ujawnionych źródeł przychodów lub nie znajdujących
    pokrycia w ujawnionych źródłach - w wysokości 75 proc. dochodu,
    -----

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 24. Data: 2003-09-19 09:14:21
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    wiadomości
    jan.zabrze.pl...
    > 7) od dochodów z nie ujawnionych źródeł przychodów lub nie znajdujących
    > pokrycia w ujawnionych źródłach - w wysokości 75 proc. dochodu,

    Tak - oczywiście 100% racji

  • 25. Data: 2003-09-19 17:54:11
    Od: "Now24" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Patrycja" <p...@p...nospam.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkcpb8$6lh$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
    wysoka
    > a podatek mi policza z uwzglednieneim kosztow.

    Mam nadzieję, że wyjdą z założenia, że lepiej jest wybaczać niż zniechęcać
    do przedsiębiorczości. Z drugiej strony oczywiście nie mogą zachęcać do
    niepłacenia ZUS'u i podatków.

    Napisz koniecznie jak było i co Ci powiedzieli. Jaka kara itp.

  • 26. Data: 2003-10-17 22:47:47
    Od: maHo <l...@m...com.pl>

    On Tue, 16 Sep 2003 22:48:43 +0200, Patrycja wrote:

    > Dzięki :))

    koniec końców nie napisałaś jak się skończyło

    --
    lukasz shift-2 mach.com.pl,http://www.lukasz.mach.com.pl gg://1612670
    jabber://m...@j...org jabber://m...@j...org icq://136281200

  • 27. Data: 2003-10-17 23:40:53
    Od: "bd" <b...@W...pl>

    > A co do opinii - to "podlosc ludzka nie zna granic" - mam na mysli rzecz
    jasna osoby, ktore zadenuncjowaly autorke watku w US :)

    nie zna, nie zna. kolezanka z us mowi, ze ilosc donosow jest niesamowita. np.
    ostatnio jeden gosc napisal: "pan x ma 2 samochody i domek nad jeziorem. z
    moich obliczen wynika, ze nie powinno go byc stac na to. prosze to zbadac i
    powiadomic mnie o wynikach kontroli"
    i co Ty na to?:)
    pozdrawiam
    bd