  • 1. Data: 2002-05-29 11:37:54
    Temat: !!!KREDYT MIESZKANIOWY???KRAJOWY FUNDUSZ MIESZKANIOWY???
    Od: RG <j...@a...net.pl>

    Witam grupowiczow
    Od razu przejde do sedna

    - moja obecna narzeczona przez 3 lata wplacala na mieszkanie lokatorskie
    nie wlasnosciowe,
    - warunkiem otrzymania tego mieszkania jest wplata 30% wartosci co
    zrobila, 70% pokrywa Krajowy Fundusz Mieszkaniowy,
    - kolejny warunek to limit zarobkow co spelnia, i ubieganie sie o
    mieszkanie z tytulu pierwszego mieszkania - wszystko ok,

    - !!!??? jeszcze nie jestesmy malzenstwem a w drodze dzidzo, i razem
    przekraczamy limit zarobkow na trzy osoby - czy ten fakt nas
    dyskredytuje do ubiegania sie o mieszkanie przeciez w momencie ubiegania
    sie przez moja narzeczona o to mieszkanie jeszcze mnie nie znala,
    - !!!??? czy po slubie kiedy zaczniemy sie rozliczac skarbowka kaze
    zwrocic pieniadze z Kraj. Funduszu. Mieszk. jako nieprawnie skierowane,
    - !!!??? w banku i spoldzielni powiedziano ze nie interpretowano takiej
    sytuacji - moze byc zle i moze byc bez problemu!!!???
    - prosze o pomoc??? moze byc na maila

    pozdrawiam
    JARG

  • 2. Data: 2002-06-02 05:50:07
    Od: "Cherokee gd" <c...@t...skasujCalyTenNapis.pl>

    Z tego, co kiedys uslyszalam w takiej firmie, trzeba co 3 miesiace skladac
    zaswiadczenie z urzedu skarbowego o wysokosci dochodów. Jesli przekroczysz,
    wyrzucaja cie z mieszkania.

    Tak bylo rok temu we Wro.

    pozdr

    cherokee