  • 11. Data: 2018-01-03 19:47:42
    Temat: Re: KPK - prawo do kserokopii, a fotokopia/skan akt.
    Od: ń <ń@ń.ń>

    W przełożeniu na realia to może być parę godzin w plecy :-(
    Liczyłem, że można zamachać jakims aktem prawnym, w którym by stało czarno na białym
    "za prawo do kserokopii uważa się również prawo do fotokopii i skanu".

    -----

  • 12. Data: 2018-01-03 19:58:49
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-01-03 o 19:47, ń pisze:
    > W przełożeniu na realia to może być parę godzin w plecy :-(
    > Liczyłem, że można zamachać jakims aktem prawnym, w którym by stało czarno na
    białym "za prawo do kserokopii uważa się również prawo do fotokopii i skanu".

    Złóż wniosek o udostępnienie w formie elektronicznej. Jeśli akta są
    zdigitalizowane w SDA to może dostaniesz je na płycie CD za ZTCP chyba
    20 zeta, albo przejrzysz je sobie na komputerze o ile nie zależy ci na
    własnej kopii akt. Problem może tkwić w tym że nie wszystkie akta są
    digitalizowane. Na pewno nie skanuje się akt o pierdołowate sprawy.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2018-01-03 21:15:30
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-01-03 o 12:41, ń pisze:
    > Przecież chodzi o to, żeby nie płacić (to się mogą zrobić kwoty kilkudziesięcio- i
    więcej złotowe).
    > Drugi raz pisać? Prok zwątpi, już raz postanowił (i jeszcze mu się odmieni), no i
    czas... A komediant półsterunku nie podejmie decyzji o 'zgodzie na foto/skan'?

    I dla kilkudziesięciu złotych będziesz d.. zawracał grupie. nie mówiąc o
    prokuratorze?
    A na dodatek namawiał komendanta do przekroczenia obowiązków?

  • 14. Data: 2018-01-03 21:40:06
    Temat: [OT] KPK - prawo do kserokopii, a fotokopia/skan akt.
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...com.pl>

    W dniu 03.01.2018 o 12:48 Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > A tak, parafrazując Gotfryda, przestępca dostał to, o co prosił.

    O właśnie! Co z Gotfrydem?

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 15. Data: 2018-01-04 10:40:32
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Ty daj te kilkadziesiąt złotych, to nie będzie problemu.

    W postępowaniu cywilnym i administracyjnym było już sporo postanowień, że odpis z akt
    to zarówno ksero, jak i foto czy skan.

    -----

  • 16. Data: 2018-01-04 11:55:35
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Moze następnym razem ;-)
    Z tymi opłatami to może wyjść tak, że "proszę wskazać numery kart, opłacić za xxx
    stron na rachunek bankowy nr yy10101010zzzz, a po wpłynięciu i zaksięgowaniu wykonamy
    kserokopie".

    -----

  • 17. Data: 2018-01-05 16:33:03
    Temat: Re: [OT] KPK - prawo do kserokopii, a fotokopia/skan akt.
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 1/3/2018 2:40 PM, Kubuś Puchatek wrote:

    > O właśnie! Co z Gotfrydem?

    Kazdy w koncu dorasta do rostania sie z grupą bo nie ma czasu na pierdoły.

    Zapytaj gdzie buzdygan.