  • 11. Data: 2020-01-18 23:14:44
    Temat: Re: Juszczyszyn jedzie do Sejmu obejrzec listy POparcia do KRS ;)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.01.2020 o 21:59, Budzik pisze:

    > Bo skoro jakosc oryginału jest watpliwa i nie nadaje sie do transportu
    > etc to mozna zrobic poswiadczona kopie.

    Problem w tym, że sąd podejrzewa, że ci co poświadczają kopie również
    fałszują oryginały?

    --
    Shrek

  • 12. Data: 2020-01-19 01:41:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 18 Jan 2020 23:14:44 +0100, Shrek napisał(a):

    > Problem w tym, że sąd podejrzewa, że ci co poświadczają kopie również
    > fałszują oryginały?

    Chyba nie, bo jak sfalsuja oryginaly, to jak to udowodnic ?

    Raczej podejrzewa ze poswiadczona kopia moze byc niezgodna, albo po
    prostu z zalozenia chce zobaczyc dowody, a nie kopie.

    Swoja droga - co w tych listach takiego wstydliwego jest ?
    Chyba nie brak podpisow, bo by podlozyli drugie listy, juz pelne.

    Czy to po prostu stanowisko "nie bedziemy tanczyc jak nam sady
    zagraja" ?

    J.

  • 13. Data: 2020-01-19 08:45:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 01:41, J.F. pisze:

    > Chyba nie, bo jak sfalsuja oryginaly, to jak to udowodnic ?

    Pewnie tak samo jak fałszerstwo dowolnego innego dokumentu.

    > Raczej podejrzewa ze poswiadczona kopia moze byc niezgodna

    To też.

    > albo po
    > prostu z zalozenia chce zobaczyc dowody, a nie kopie.

    I to również.

    > Swoja droga - co w tych listach takiego wstydliwego jest ?

    No właśnie wszyscy chcą się dowiedzieć. Zapewne to, że na 25 wymaganych
    podpisów jest w większości po 15 podpisów obecnego składu, w tym samego
    zainteresowanego. No i może pozostałych 10 nie ma, albo ci co podpisali
    się tego wstydzą. Albo podpisali się ludzie, którzy nie mieli prawa,
    albo ci ludzi w ogóle nie istnieją. Albo mają po 120 lat. Albo nie
    podpisali a ich podpisy na listach są, albo ... no właśnie dlatego chce
    je zobaczyć, a to że mu nie chcą pokazać utwierdza myślących ludzi w
    tym, że coś z nimi jest nie tak.

    > Chyba nie brak podpisow, bo by podlozyli drugie listy, juz pelne.

    Może jednak nie tak łatwo znaleźć tyle osób skłonnycvh fałszować tak
    ważne dokumenty?

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2020-01-19 20:52:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 19 Jan 2020 08:45:23 +0100, Shrek napisał(a):

    > Pewnie tak samo jak fałszerstwo dowolnego innego dokumentu.

    Ale to nie akta SB.
    Pewnie zwykla kartka, wydruk z komputera, podpisy,
    pieczatka kancelarii Sejmu "wplynelo, data".

    Boja sie, ze im sekretarka nie podbje drugiej ?

> [...]
    > tym, że coś z nimi jest nie tak.

    > Może jednak nie tak łatwo znaleźć tyle osób skłonnycvh fałszować tak

    Wsrod sedziow ? Moze i nielatwo ... jeszcze.

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/krs-nieleg
    alna-jednemu-z-czlonkow-moglo-zabraknac-glosow-do-wy
    boru/jn2zztc

    A moze za pozno, zeby powiedziec, ze 29 podpisow mial ?

    J.

  • 15. Data: 2020-01-19 21:31:01
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 20:52, J.F. pisze:

    > Ale to nie akta SB.
    > Pewnie zwykla kartka, wydruk z komputera, podpisy,
    > pieczatka kancelarii Sejmu "wplynelo, data".

    No to chociażby podpisy można zbadać. Przedzwonić do ludzi czy
    faktycznie się podpisywali. Wiesz, jednak fałszerze od czasu do czasu
    wpadają;)

    --
    Shrek

  • 16. Data: 2020-01-19 23:50:33
    Od: m...@g...com

    No to chociażby podpisy można zbadać. Przedzwonić do ludzi czy
    faktycznie się podpisywali. Wiesz, jednak fałszerze od czasu do czasu
    wpadają;)
    ---
    Ale w tej sprawie nie o falszerstwo idzie.
    Kasta chce POznac i dokonac POmsty na lamiKastowych
    co wsparli tajnie nie tch co trzeba do KRSu...

  • 17. Data: 2020-01-20 06:26:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 19.01.2020 o 23:50, m...@g...com pisze:

> [...]
    > Ale w tej sprawie nie o falszerstwo idzie.
    > Kasta chce POznac i dokonac POmsty na lamiKastowych
    > co wsparli tajnie nie tch co trzeba do KRSu...

    Chodzi o to, czy obecny skład KRS jest wybrany legalnie.

    --
    Shrek

  • 18. Data: 2020-01-20 09:01:30
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-01-19 o 23:50, m...@g...com pisze:

> [...]
    > Ale w tej sprawie nie o falszerstwo idzie.
    > Kasta chce POznac i dokonac POmsty na lamiKastowych
    > co wsparli tajnie nie tch co trzeba do KRSu...

    Patrząc z boku mam wrażenie, że w kastach doskonale wiedzą
    kto poparł kogo a kto nie. Zatem poznawanie nie ma tu nic do rzeczy.
    Sądzę, że gdyby te listy były, to nie było by problemu z ich publikowaniem.
    Problem jest raczej w tym, że nie ma tych list i władza potrzebuje
    czasu, żeby ten problem rozwiązać albo robią normalnie jak to PIS -
    pojątrzymy trochę,
    niech się opozycja gotuje.

  • 19. Data: 2020-01-20 13:24:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "cef" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    >Patrząc z boku mam wrażenie, że w kastach doskonale wiedzą
    >kto poparł kogo a kto nie. Zatem poznawanie nie ma tu nic do rzeczy.

    Tak moze nie do konca wiedza.
    Albo sie okaze, ze cala KRS jest wybrana poprarciem 24/28 sedziow ...
    wliczajac wybranych :-)

    >Sądzę, że gdyby te listy były, to nie było by problemu z ich
    >publikowaniem.
    >Problem jest raczej w tym, że nie ma tych list i władza potrzebuje

    Patrzac po tym jednym sedzim - sa.

    >czasu, żeby ten problem rozwiązać albo robią normalnie jak to PIS -
    >pojątrzymy trochę,
    >niech się opozycja gotuje.

    IMO - jatrzy.
    Ale cos tam sie moze w tych listach kryc ...

    J.

  • 20. Data: 2020-01-20 13:28:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >No to chociażby podpisy można zbadać. Przedzwonić do ludzi czy
    >faktycznie się podpisywali. Wiesz, jednak fałszerze od czasu do czasu
    >wpadają;)

    Zakladam ze podpisy prawdziwe ... choc sprawdzic mozna.
    A noz sie okaze, ze sedzia mowi, ze podpisal, a grafolog, ze nie :-)

    Wiec cos innego musi byc.
    Nie moga znalezc jednego "sprawiedliwego" , co im do 25 brakuje ?
    Boja sie prosic o powtorny podpis ze stara data ?

    J.