  • 1. Data: 2022-03-28 17:10:52
    Temat: Jeszcze będziemy się z tego śmiać (oczywiście nie wszyscy)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    Czołem,

    Z okazji zakończenia pandemii moje subiektywne heheszki.

    1 - do dnia dzisiejszego nie udało się wpisać kowit na... listę chorób
    zakaźnych. Mamy pierwszą w histo(e)rii epidemię choroby niezakaźnej.

    2 -
    przypomnijmy_ze_tusk_chcial_sprzedac_lasy_i_rzad_nie
    _mialby_czego_zamykac_dbajac_o_zdrowie_i_zycie_polak
    ow(teleekspress_intro).mov

    3 - z_rybom.jpg

    4 - moj_bul_jest_lepszy_nisz_twoj.mp3

    5 - maski_nic_nie_dajo_nie_wiem_po_co_ludzie_je_nomszo.m
    ov

    6 - przylecial_wielki_samolot.jpg (w połączeniu z punktem poprzednim)

    7 - szef legnickiego sanepidu odmówił przyjęcia mandatu za jazdę rowerem
    przez park - sprawa trafiła do konkurencyjnego sanepisu który ukarał
    kolegę mandatem 10tys. Oczywiście wzmiankowany się odwołał i sad
    administracyjny uznał że sanepid działał bezprawnie.

    8 - kij oparty o parapert

    9 - rząd zezwala na zmianę opon, ale pod warunkami,

    10 - mati ogłasza na tłiterze, że rozporządzenie p.o.remiera dotyczące
    godziny policyjnej w sylwestra jest w istocie takim zaleceniem i on nie
    wie o co biega i co p.o.remier miał na myśli. Skonfudowana kulsoneria
    widząca tłum na środku skrzyżowania odpalający w niegodzinę niepolicyjną
    fajewerki taktycznie zatrzymuje się 100 metrów przed skrzyżowaniem,
    wyłącza światła, zarzuca awaryjne i udaje że jej nie ma. Ponieważ tłum
    się nie rozchodzi w końcu właczają koguty i... wycofują się pod prąd.

    To top 10 - było ciężko wybrać - jeszcze wybory, p.o.remier mówiący o
    tym, że zachęca zwłaszcza emerytów żeby się wirusa nie bali, odloty
    grześkowskiego który robił testy w wigilię, strona pzh, gdzie stało o
    100% skuteczności przeciw zgonom jak 1/3 worków była pokluta, mandaty za
    myjnie, smiercionośna chmura wirusowa nad julkami itd. Więc na top 10
    wybrałem te rzeczywiście choć trochę smieszne, bo były i akcenty tragiczne.

    Oczywiście wszystko z solidnymi podstawami zarówno prawnymi jak i
    naukowymi. Kto się choć raz uśmiechnął ten szur i płaskoziemca:P

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 2. Data: 2022-03-28 17:31:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 28.03.2022 o 17:10, Shrek pisze:

    > Kto się choć raz uśmiechnął ten szur i płaskoziemca:P

    No i nazista.

  • 3. Data: 2022-03-28 18:58:14
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Shrek napisał(a) :

    > Oczywiście wszystko z solidnymi podstawami zarówno prawnymi jak i
    > naukowymi. Kto się choć raz uśmiechnął ten szur i płaskoziemca:P

    Nie uśmiechnąłem się ani razu. Bo to wcale nie było śmieszne. Tylko
    straszne.
    Ale jestem płaskoziemcą, szurem, nazistą, ruskim propagandystą i co
    tam jeszcze wyznawcy kowidianizmu mogą sobie dopisać.

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 4. Data: 2022-03-28 21:46:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.03.2022 o 18:58, Zbynek Ltd. pisze:

    > Nie uśmiechnąłem się ani razu. Bo to wcale nie było śmieszne. Tylko
    > straszne.

    A przypomniałem sobie - pani z sanepidu ze słubic opisująca barwnie w
    portalach ogólnopolskich kłótnię z żoną pacjenta zero. Kto by pomyślał,
    że po czasie stwierdzimy, że ona w sumie najmniej pojebana z tego
    towarzystwa była;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 5. Data: 2022-03-28 22:06:54
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    poniedziałek, 28 marca 2022 o 16:10:54 UTC+1 Shrek napisał(a):
    > zakończenia pandemii
    ^^^^^^^^^^
    Przeca to number zirłoł.

    A czy pandemia o tym wie, czy musi zapytać gugla, ćwierkacza
    lub podobnego fejsa?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 6. Data: 2022-03-29 00:23:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-03-28, Shrek <...@w...pl> wrote:
> [...]
    >

    > 1 - do dnia dzisiejszego nie udało się wpisać kowit na... listę chorób
    > zakaźnych. Mamy pierwszą w histo(e)rii epidemię choroby niezakaźnej.

    Epidemia to występowanie na określonym obszarze choroby, czy nawet
    pewnych medycznych przypadków w liczbie (dużo) większej niż zazwyczaj.
    Nie musi to być od razu choroba zakaźna.

    Epidemia chorób serce.
    Epidemia otyłości.

    > 9 - rząd zezwala na zmianę opon, ale pod warunkami,

    tego nie kojarzę

    --
    Marcin

  • 7. Data: 2022-03-29 07:07:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > pewnych medycznych przypadków w liczbie (dużo) większej niż zazwyczaj.
    > Nie musi to być od razu choroba zakaźna.

    Eeee. Nie. Kwarantanny, odwołowyanie zajęć, praca zdalna... Nie, no po
    prostu nie;)

    > tego nie kojarzę

    Jakieś typowe kulsony wpadły na pomysł nałożenie mandatu w w/w sytuacji
    (chyba w legionowie). Dziennikarze podłapali i poszli do kulonerii w
    warszawie. Jakiś mega kulson (w sensie stanu umysłowego) stwierdził, że
    nie ma obowiązku wymiany opon, więc... Polski związek motorowy zapytał
    ministerstwo zdrowia. Ministerstwo odpisało, że oponu oczywiście należy
    wyumienić jeśli się samochodu używa. Ale dodało że trzeba się zastanowć
    nad faktem, po co obywatelowi samochód, skoro powinien siedzieć w domu:P

    Polska w dużych dawkach.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 8. Data: 2022-03-29 11:09:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu poniedziałek-28-marca-2022 o 17:10, Shrek pisze:
    > Oczywiście wszystko z solidnymi podstawami zarówno prawnymi jak i
    > naukowymi. Kto się choć raz uśmiechnął ten szur i płaskoziemca:P

    Ja mam uśmiech od ucha do ucha bo znowu wyszło że Konfederacja miała rację.

    Pierwszy przykład z brzegu: paszporty kowidowe do jebnięty pomysł ;-)

  • 9. Data: 2022-03-29 17:27:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.03.2022 o 11:09, _Master_ pisze:

    > Pierwszy przykład z brzegu: paszporty kowidowe do jebnięty pomysł ;-)

    Bez przesady - rprzy założeniu że szczepionki są skuteczne przeciw
    zachorowaniom i trasmisji miałyby sens. No ale nie są.

    BTW - sobie z własnego podwórka przypomniałem. Przychodzę z młodym na
    plac zabaw a tam co druga furtka zawinięta taśmą z zakazwem wjazdu u
    napisem covid. Do dziś mam nadzieję, że zawinęli tą taśmą wszystkie i po
    prostu ludziki połowę zdjęli. Ale wcalale bym się bardzo nie zdziwił,
    gdyby z okazji covida co drugie wejście zamknęli - w końcu dwa razy
    mniej wejść to dwa razy mniej wirusa wlezie;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 10. Data: 2022-03-31 21:04:52
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.03.2022 17:10, Shrek wrote:
    > Czołem,
    >
    > Z okazji zakończenia pandemii moje subiektywne heheszki.

    11 - czerwiec 2020 r., weszły przepisy, że w pociągu może być pasażerów
    nie więcej, niż 50% miejsc siedzących. W związku z tym w pociągu Hetman
    na trasie Kraków-Zamość zamknięto co drugi przedział.