  • 1. Data: 2022-10-03 09:46:20
    Temat: Jednorazowy przelew między znajomymi
    Od: Monika Głowacka <m...@g...pl>

    Czytam wątek regularnych przelewach, a jednorazowy przelew ?

    1) Pożyczam koleżance kwote 2000 zł gotówką, a ona mi oddaje przelewem.
    2) Mieszkam w Łodzi i koleżanka chce abym jej kupiła w sklepie który nie
    prowadzi sprzedaży wysyłkowej.
    Czy jeśli odda mi kase przelewem to jest to jakiś problem ?

    Może to chodzi o limity ?
    Jak KAS potraktuje kwote 7,50 zł, a jak kwotę 8965 zł ?

  • 2. Data: 2022-10-03 10:35:01
    Temat: Re: Jednorazowy przelew między znajomymi
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 3 października 2022 o 09:46:22 UTC+2 Monika Głowacka napisał(a):
> [...]
    >
    > Może to chodzi o limity ?
    > Jak KAS potraktuje kwote 7,50 zł, a jak kwotę 8965 zł ?

    Jak w ciągu 5 lat suma przelewów nie przekracza 4902zł (pinokio ma podobno zwiększyć)
    to może wpisać w tytule "darowizna" i nikt się nie przyczepi.