  • 1. Data: 2019-06-07 17:31:09
    Temat: Jarosław Kaczyński wyjaśnia decyzję sądu wobec banku Czarneckiego/Idea ;-) [GetBack]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    https://www.pb.pl/rachunek-idei-zajety-na-rzecz-obli
    gatariuszy-962959

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2019-06-10 14:51:16
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu piątek, 7 czerwca 2019 17:32:40 UTC+2 użytkownik A. Filip napisał:

> [...]

    Cóż, wyobraź sobie, jak to by było być kobietą i zobaczyć na drzwiach "ginekolog -
    Jarosław Kaczyński" (na własne oczy widziałem, choć nie jestem kobietą ;)

    A na plaży pod stadionem tzw. narodowym jest mur oporowy, na którym dzieciaki mogą
    pisać w tematach "napisz, kim chciałbyś być" czy "napisz, co chciałbym robić".
    No.1 to napis "chciałbym mieć kiedyś na imię Jarosław" ;>