eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJakie konsekwencje (karne) grożą niemieckim lekarzom za narażenie zdrowia noworodka przez wydanie go polskim rodzicom? › Jakie konsekwencje (karne) grożą niemieckim lekarzom za narażenie zdrowia noworodka przez wydanie go polskim rodzicom?
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jakie konsekwencje (karne) grożą niemieckim lekarzom za narażenie zdrowia
    noworodka przez wydanie go polskim rodzicom?
    Date: Mon, 04 Dec 2017 09:40:51 +0100 (CET)

    <ironia> Jakaż straszliwa znieczulica panuje wśród Niemieckich lekarzy w
    Niemieckich szpitalach! </ironia>

    Jak niemieckie [...] powiedziały A to niech publicznie odszczekują albo
    konsekwentnie wyszczekują B. Która pierdoła z Jugendamt-u odpowiada za
    niepowiadomienie szpitala i jakie poniesie konsekwencje (chociażby
    służbowe) za narażenie zdrowia dziecka?

    [1] https://news.google.com/story/dFTOohFXwKznDfMemaNPPj
    z73Pg2M?hl=pl&ned=pl_pl
    [2] https://www.wprost.pl/zycie/10090148/niemiecka-polic
    ja-wydala-list-gonczy-za-polakami-ktorzy-zabrali-swo
    je-dziecko-z-tamtejszego-szpitala.html

    --
    A. Filip