następny post »
From: "JB" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.soc.prawo
Subject: Jak zmusić nieuczciwego sprzedawcę do wystawienia faktury?
Date: Tue, 30 Aug 2005 00:27:15 +0200

Witam!
Pokrótce opiszę mój problem z pewnym sprzedawcą. Zakupiłem na aukcji
internetowej sprzęt. Zgodnie z opisem sprzedający zadeklarował że wystawia
faktury VAT. Razem ze sprzętem otrzymałem fakturę niestety była wystawiona w
taki sposób że nie nadawała się do użytku. Brakowało mojego numeru NIP, były
rozbieżności pomiędzy kwotą zapisaną cyfrowo a kwotą słownie, w polu z datą
jakieś krzaczki, słowem totalna amatorszczyzna. Interweniowałem więc u
sprzedawcy i umówiliśmy się że odeślę mu tę fakturę a on poprawi błędy i
wyśle mi poprawioną jak należy. No i niestety jak łatwo się domyśleć minął
miesiąc, a tu jak faktury nie było, tak nie ma i nie pomagają ani telefony
do gościa ani emaile. No i tu moje pytanie do grupowiczów w jaki sposób
skutecznie wyegzekwować fakturę od takiego pseudo sprzedawcy?