  • Data: 2005-08-29 22:27:15
    Temat: Jak zmusić nieuczciwego sprzedawcę do wystawienia faktury?
    Od: "JB" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Pokrótce opiszę mój problem z pewnym sprzedawcą. Zakupiłem na aukcji
    internetowej sprzęt. Zgodnie z opisem sprzedający zadeklarował że wystawia
    faktury VAT. Razem ze sprzętem otrzymałem fakturę niestety była wystawiona w
    taki sposób że nie nadawała się do użytku. Brakowało mojego numeru NIP, były
    rozbieżności pomiędzy kwotą zapisaną cyfrowo a kwotą słownie, w polu z datą
    jakieś krzaczki, słowem totalna amatorszczyzna. Interweniowałem więc u
    sprzedawcy i umówiliśmy się że odeślę mu tę fakturę a on poprawi błędy i
    wyśle mi poprawioną jak należy. No i niestety jak łatwo się domyśleć minął
    miesiąc, a tu jak faktury nie było, tak nie ma i nie pomagają ani telefony
    do gościa ani emaile. No i tu moje pytanie do grupowiczów w jaki sposób
    skutecznie wyegzekwować fakturę od takiego pseudo sprzedawcy?