  • 11. Data: 2005-02-04 10:24:12
    Temat: Re: Jak uzyskać nr aktu księgi wieczystej mając jedynie nazwisko własciciela?
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    bo napisał
    > Za par lat krok po kroku urzednik bedzie mogl odtworzyc
    > kazdy krok Malgosi, a moze i kazde slowo...
    > Chyba, ze sieopamietamy i cos z tym zrobimy..

    Nie mam nic do ukrycia i nie wstydze sie swoich krokow, wiec prosze
    bardzo.

    Gosia

  • 12. Data: 2005-02-04 12:26:43
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

    > bo napisał
    >
    > Nie mam nic do ukrycia i nie wstydze sie swoich krokow, wiec prosze
    > bardzo.

    Zmienilabys zdanie byktos te wiedze wykorzystal, by Cie obrabowac..

    Boguslaw

  • 13. Data: 2005-02-04 12:50:29
    Od: "MałGosia" <g...@o...pl>

    bo napisał
    > Zmienilabys zdanie byktos te wiedze wykorzystal, by Cie obrabowac..

    Popadasz IMHO w paranoje.

    Z mojej strony EOT

    Gosia

  • 14. Data: 2005-02-04 13:00:55
    Od: bo <a...@a...edu.pl>

    MałGosia wrote:

    > bo napisał
    >
    > Popadasz IMHO w paranoje.
    >
    > Z mojej strony EOT

    Kazdy maprawo doswojej opinii..

    Mozesz sobie kamerke z mikrofonem zalatwic i w internecie umiescic
    wyniki - twoja sprawa..
    Ja uwazam,z e czlowiek ma prawo do jakiejs prywatnosci i WCALE nie wierze,
    ze jesli tylko urzednicy maja dostep do informacji to wszystko OK..

    np. pamietam, ze kiedys w prasie poisano, ze ktos skopiowal i wyniosl baze
    ubezpieczonyc samochodow AC. A potem od wielu znajomyc slyszalem, ze im
    samochod skradziono iokupu zadano... jakos dziwnie nie slyszalem,
    by ktos z nich mal AC...

    Boguslaw

  • 15. Data: 2005-02-04 19:26:14
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "bo" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli panie Robedziejest dokladnie na odwrot niz pytal "pytajacy"
    >
    > Nie nazwisko, a DOKLADNE POLOZENIE nieruchomosci jest potrzebny,
    > by znalezc numer KW.

    A, tego, to nie zauważyłem. Nie, no konieczne jest posiadanie wiedzy o
    położeniu. Choćby mniej więcej.

    > Imam nadziej ze nigdy neid jdze do tego, zebym mogl
    > podejsc dok omputera i znalezc w mgneiniu oka
    > numery KW wszystkich nieruchomoscinalezacych np do Roberta Tomasika.

    Tak już jest dawno, ale osoba fizyczna odpowiedzi takiej nie uzyska.