  • 1. Data: 2002-01-01 22:33:10
    Temat: Jak to jest z tym prawem przy swiadczeniu usług dostepu do internetu....
    Od: "Kuba" <k...@s...pl>

    Mam 2 pytania, bo przegladam sobie stronki urt i nie wiem czy dobrze
    zrozumialem aby swiadczyc usulugi dostepu do internetu (legalnie) trzeba
    wykupic koncesje za 200Euro. Czy trzeba spełniac jakies dodatkowe wymogi? i
    czy ma ktos jakies doswiadczenia ile czeka sie na wydanie takiej
    koncesji'???
    Drugie pytanie to co do koncesjonowania 2,4Ghz pasma radiowego, na ktorym
    ostatnio pojawilo sie bardzo duzo nadajnikow radiowych (np proxim, orinoco).
    Czy to pasmo jest wciaz koncesjonowane czy koncesja na niego zostala
    zniesiona?
    Prosze o pomoc
    pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-01-01 23:23:32
    Od: Marcin Wojtczuk <fastviper-!spamik-@poczta.onet.pl>

    Kuba, you wrote:

    [ciach pytanie]
    > Prosze o pomoc

    Kompetentną grupą będzie tu: pl.internet.polip

    --
    :: [Maŕcín Wojţczuk] :: W tej wiadomości nie ma załącznika! ::
    :: Linux registered user N°200916 Machine N°89843 <=- - - ::