    From: "Pawel" <mirron79(usunto)@(usunto)tenbit.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak napisac protest do przetargu?
    Date: Wed, 13 Sep 2006 10:09:05 +0200

    Witam!

    Potrzebuje napisac protest do przetargu, głównym i w zasadzie jedynym
    powodem protestu jest rażąco niska cena Oferenta którego wybrał Inwestor.
    Cena ta to praktycznie 1/3 tego co przeznaczył Inwestor na przetarg... Inne
    oferty zaczynają się od ok 60-70% przeznaczonej kwoty.. w tym moja :) a
    nawet przekraczają znacznie przeznaczoną kwotę...
    Z tajnych źródeł wiem że na poczatku Inwestor wachał sie czy nie odrzucić
    tej najniższej oferty i ze radzili się prawnika co z tym fantem zrobic ale
    jak widac bez efektu....
    Kwota za jaką dany oferent chce zrealizowac przedmiot przetargu odpowiada
    mojej wycenie samych materiałów bez robocizny... więc albo się ktoś pomylił
    albo będzie robił na jakichś kiepskich materiałach... Dokumenty ma wporządku
    więc tutaj wojowanie odpada...
    Jakie mam szanse, w jakiej formie ma byc napisany protest itp..?

    Pozdrawiam
    Paweł