    From: AdamK <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Jak napisać pismo do prokuratury?
    Date: Wed, 2 Nov 2011 10:15:25 -0700 (PDT)

    Witam

    Z powodu zdarzenia drogowego (występuję w charakterze świadka),
    policja zatrzymała mój samochód jako materiał dowodowy. Samochód jest
    mi niezbędny z powodów zdrowotnych (mam obniżoną odporność i
    poruszanie się komunikacją publiczną jest groźne dla mojego zdrowia).
    W jaki najlepszy sposób zwrócić się do prokuratury aby jak najszybciej
    zwolniła auto? Moim zdaniem nie przedstawia ono żadnej wartości
    dowodowej i zatrzymano je 'na wszelki wypadek'.

    AdamK