  • 1. Data: 2002-11-07 12:36:52
    Temat: Jak i gdzie sprawdzić hipotekę
    Od: "Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl>

    Przepraszam - proste pytanie, ale nie znalazłem szczegółów...
    Mam numer działki, wiem gdzie się znajduje - gdzie i jak sprawdzić jej
    hipotekę? Wiem, że w sądzie, ale w którym - rejonowym?

    Pozdrawiam
    Filip Piotrowski

  • 2. Data: 2002-11-07 14:32:34
    Temat: Re: Jak i gdzie sprawdzić hipotekę
    Od: " Ways" <w...@N...gazeta.pl>

    Filip Piotrowski <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > Mam numer działki, wiem gdzie się znajduje - gdzie i jak sprawdzić jej
    > hipotekę? Wiem, że w sądzie, ale w którym - rejonowym?

    dokładnie w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego, ale oprócz numeru
    działki i położenia musisz znać także numer księgi wieczystej prowadzonej dla
    tej nieruchomości (działki). Księgi udostępniane są na terenie danego sądu.
    to tyle.