1. Data: 2002-11-07 12:36:52
Temat:Jak i gdzie sprawdzić hipotekę
Od:"Filip Piotrowski" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam - proste pytanie, ale nie znalazłem szczegółów...
Mam numer działki, wiem gdzie się znajduje - gdzie i jak sprawdzić jej
hipotekę? Wiem, że w sądzie, ale w którym - rejonowym?

Pozdrawiam
Filip Piotrowski

2. Data: 2002-11-07 14:32:34
Temat:Re: Jak i gdzie sprawdzić hipotekę
Od:" Ways" <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Filip Piotrowski <f...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Mam numer działki, wiem gdzie się znajduje - gdzie i jak sprawdzić jej
> hipotekę? Wiem, że w sądzie, ale w którym - rejonowym?

dokładnie w Wydziale Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego, ale oprócz numeru
działki i położenia musisz znać także numer księgi wieczystej prowadzonej dla
tej nieruchomości (działki). Księgi udostępniane są na terenie danego sądu.
to tyle.