  • 1. Data: 2004-09-10 04:07:40
    Temat: Jak daleko droga od domu ? [odleglosc,odległość,]
    Od: "OD" <n...@w...pl.invalid>

    Witam.
    Proszę o pomoc.
    W jakiej odległości od domu może przebiegać droga ?
    Jakie przepisy to regulują ?
    Objaśnienie:
    dom - domek jednorodzinny
    droga - prywatna, gruntowa droga dojazdowa do dwóch posesji, na każdej
    po jednym domku jednorodzinnym.
    Pozdr OD

  • 2. Data: 2004-09-10 08:44:54
    Temat: Re: Jak daleko droga od domu ? [odleglosc,odległość,]
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

> [...]
    > Objaśnienie:
    > dom - domek jednorodzinny
    > droga - prywatna, gruntowa droga dojazdowa do dwóch posesji, na każdej

    W Polsce z dosiwadczenia wiem ze droga moze byc od domu w odleglosci -0,50m
    (w tlumaczeniu: dom moze wystawac na droge... , a jak to jest w przepisach -
    pewnie nieuregulowane do konca jasno)
    pozdr
    p.

  • 3. Data: 2004-09-10 14:51:50
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik pawelek 220v napisał:

> [...]
    > (w tlumaczeniu: dom moze wystawac na droge... , a jak to jest w przepisach -

    nie, kazda droga ma inna odleglosc, ja chcialem na dzialce postawic
    ogrodzenie przy drodze powiatowej to musialem zostawic 5 m od pobocza
    wiec mysle ze trzeba poprostu przeczytac prawo budowlane albo spytac sie
    w urzedzie gminy
    --
    Pozdr.Richat

  • 4. Data: 2004-09-10 20:40:04
    Od: "ANNA OSTROWSKA" <s...@n...pl>

    zapytaj sie na pl.misc.budowlane (albo poszukaj google).
    z tego co wiem:
    jesli droga jest wyznaczana moze byc rzeczywiscie 0,5m od domu (w przypadku
    jesli nie ma innej fizycznej mozliwosci).
    generalnie to okreslaja Warunki Zabudowy/Plan Przestrzenny- przewaznie jest
    to 4-5m.
    pozdrawiam