1. Data: 2004-09-10 04:07:40
Temat:Jak daleko droga od domu ? [odleglosc,odległość,]
Od:"OD" <n...@w...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Proszę o pomoc.
W jakiej odległości od domu może przebiegać droga ?
Jakie przepisy to regulują ?
Objaśnienie:
dom - domek jednorodzinny
droga - prywatna, gruntowa droga dojazdowa do dwóch posesji, na każdej
po jednym domku jednorodzinnym.
Pozdr OD

2. Data: 2004-09-10 08:44:54
Temat:Re: Jak daleko droga od domu ? [odleglosc,odległość,]
Od:"pawelek 220v" <p...@f...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Objaśnienie:
> dom - domek jednorodzinny
> droga - prywatna, gruntowa droga dojazdowa do dwóch posesji, na każdej

W Polsce z dosiwadczenia wiem ze droga moze byc od domu w odleglosci -0,50m
(w tlumaczeniu: dom moze wystawac na droge... , a jak to jest w przepisach -
pewnie nieuregulowane do konca jasno)
pozdr
p.

3. Data: 2004-09-10 14:51:50
Od:Richat <r...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pawelek 220v napisał:

> [...]
> (w tlumaczeniu: dom moze wystawac na droge... , a jak to jest w przepisach -

nie, kazda droga ma inna odleglosc, ja chcialem na dzialce postawic
ogrodzenie przy drodze powiatowej to musialem zostawic 5 m od pobocza
wiec mysle ze trzeba poprostu przeczytac prawo budowlane albo spytac sie
w urzedzie gminy
--
Pozdr.Richat

4. Data: 2004-09-10 20:40:04
Od:"ANNA OSTROWSKA" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapytaj sie na pl.misc.budowlane (albo poszukaj google).
z tego co wiem:
jesli droga jest wyznaczana moze byc rzeczywiscie 0,5m od domu (w przypadku
jesli nie ma innej fizycznej mozliwosci).
generalnie to okreslaja Warunki Zabudowy/Plan Przestrzenny- przewaznie jest
to 4-5m.
pozdrawiam