  • 1. Data: 2017-12-05 01:08:13
    Temat: Islamiści mordują polskie bociany.Horror
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/islamisci-morduja-
    polskie-bociany_1030355.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2017-12-05 01:34:39
    Temat: Re: Islamiści mordują polskie bociany.Horror
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 01:08, Animka pisze:

    > http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/islamisci-morduja-
    polskie-bociany_1030355.html

    Najpierw pozamykaj tych co "mordują" polskie sarny, lisy, dziki i całą
    resztę zwierzyny łownej. Nie będziesz ich musiała za granicą szukać.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2017-12-05 10:52:47
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 5 Dec 2017 01:08:13 +0100, Animka napisał(a):

    > http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/islamisci-morduja-
    polskie-bociany_1030355.html

    No to Pan Misiewicz Spraw Zagranicznych ma pole do popisu.
    Nie mogę się doczekać, kiedy islamiści zobaczą, jak Polska wstaje z kolan.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ubóstwie."
    autor nieznany

  • 4. Data: 2017-12-05 18:41:59
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 01:34, RadoslawF pisze:

    polskie-bociany_1030355.html

    > Najpierw pozamykaj tych co "mordują" polskie sarny, lisy, dziki i całą
    > resztę zwierzyny łownej. Nie będziesz ich musiała za granicą szukać.

    Co ja biedna, jedyna jednostka mogę zrobić. NIC.

    --
    animka

  • 5. Data: 2017-12-05 18:43:49
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 10:52, Olin pisze:

    polskie-bociany_1030355.html

    > No to Pan Misiewicz Spraw Zagranicznych ma pole do popisu.
    > Nie mogę się doczekać, kiedy islamiści zobaczą, jak Polska wstaje z kolan.

    Prędzej Polska się zes* tyłkiem Misie...

    --
    animka

  • 6. Data: 2017-12-05 20:58:56
    Od: z <...@...pl>

    Jedni strzelają do saren, inni wycinają drzewa, inni jedzą psy a jeszcze
    inni zabijają bociany. Z naturą nie wygrasz :-)

  • 7. Data: 2017-12-06 00:22:20
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-05 o 20:58, z pisze:
    > Jedni strzelają do saren, inni wycinają drzewa, inni jedzą psy a jeszcze
    > inni zabijają bociany. Z naturą nie wygrasz :-)

    Tak, powracamy do epoki kamienia łupanego ;-)
    No i ludzi też zabijają i pożerają. Są tacy kanibale.

    --
    animka

  • 8. Data: 2017-12-06 23:31:23
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-12-06 o 00:22, Animka pisze:

    > Tak, powracamy do epoki kamienia łupanego ;-)
    > No i ludzi też zabijają i pożerają. Są tacy kanibale.

    Człowiek człowiekowi wilkiem

    --
    Sonn

  • 9. Data: 2017-12-07 08:18:43
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 06.12.2017 Sonn <x...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Człowiek człowiekowi wilkiem

    A kiwi kiwi kiwi :-)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 10. Data: 2017-12-08 01:05:30
    Od: b...@g...com

    użytkownik Animka napisał:
    > http://www.se.pl/wiadomosci/swiat/islamisci-morduja-
    polskie-bociany_1030355.html

    Bez specjalnego oburzenia.
    1. bociany nie są polskie, w końcu migrują
    2. w Syrii zginęło 250.ooo ludzi

    Poza tym.
    http://www.agronews.com.pl/artykul/bociany-nie-musza
    -ginac-na-slupach-energetycznych/