  • 11. Data: 2019-06-14 00:52:56
    Temat: Re: Hulajnogi elektryczne
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-13 o 21:59, Zbynek Ltd. pisze:

    > Ba, za jazdę koniem po pijaku też zabierają prawko. Tylko nie wiem czy
    > koniowi, czy jeźdźcowi ;-)

    To przwko to chyba lejce...albo zabór konia.

    --
    animka

  • 12. Data: 2019-06-14 20:06:33
    Od: ń <...@...n>

    A któremu każą dmuchać?

    -----

  • 13. Data: 2019-06-15 02:49:55
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Do hulajnogi wale nie jest potrzebne prawko.

    Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

    > Ja marzeo takim małym motorku na trzech kołkach z miękkim siedzeniem.
    > Problem tylko w tym, że złodzieje mogą szybko ukraść.

    Złodzieje wszystko mogą ukraść :( Kwestia tego, ile chcesz wydać, żeby się
    przed tym zabezpieczyć (do wyboru: alarmy, blokady na koła, trackery GPS,
    czy chociażby odpowiednie ubezpieczenie).

  • 14. Data: 2019-06-24 02:41:44
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-15 o 02:49, Queequeg pisze:
    > Do roweru też nie, a chyba zabierają za jazdę po alkoholu.

    Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

    --
    animka

  • 15. Data: 2019-06-24 06:04:01
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 24.06.2019 o 02:41, Animka pisze:

    > Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

    Taka duża a głupio pyta.
    Zabranie prawka to taki potoczny zwrot. W rzeczywistości oznacza on
    zakaz prowadzenie pojazdów mechanicznych.
    Niczego nie zabierają, zakazują :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 16. Data: 2019-06-24 12:23:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-24 o 06:04, Wiesiaczek pisze:

    > Taka duża a głupio pyta.
    > Zabranie prawka to taki potoczny zwrot. W rzeczywistości oznacza on
    > zakaz prowadzenie pojazdów mechanicznych.
    > Niczego nie zabierają, zakazują :)

    O, nareszcie jakiś konkret.

    --
    animka

  • 17. Data: 2019-06-27 19:12:50
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote:

    > Skoro nie ma prawka to co mają zabrać?

    Nie jest powiedziane, że nie ma prawka, tylko że nie jest potrzebne na ten
    konkretny pojazd.

    Jak zejdziesz z roweru lub hulajnogi to możesz przecież wsiąść w samochód.

  • 18. Data: 2019-06-27 23:04:01
    Od: Animka <a...@w...pl>

    W dniu 2019-06-27 o 19:12, Queequeg pisze:

    > Nie jest powiedziane, że nie ma prawka, tylko że nie jest potrzebne na ten
    > konkretny pojazd.
    >
    > Jak zejdziesz z roweru lub hulajnogi to możesz przecież wsiąść w samochód.

    A jak zsiądę z sanek, czy z kunia?

  • 19. Data: 2019-07-03 15:10:29
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Animka <a...@w...pl> wrote: