  • 1. Data: 2003-08-28 09:32:09
    Temat: Honorarium za artykół w prasie.
    Od: "gpom" <g...@p...onet.pl>

    Proszę o informację:
    Czy istnieją jakieś uregulowania prawne na temat honorarium za artykół w
    gazecie?
    Gdzie mogę ewentualnie je poszukać.

    A jeśli nie to proszę mi poradzić gdzie ewentualnie mogę uzyskać takie
    informacje.

    Pozdrawiam
    gpom

  • 2. Data: 2003-08-28 09:51:14
    Temat: Re: Honorarium za artykół w prasie.
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    gpom wrote:

    > Proszę o informację:
    > Czy istnieją jakieś uregulowania prawne na temat honorarium za artykół w
    > gazecie?

    Umowa pomiędzy gazetą a autorem artykułu?

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 3. Data: 2003-08-28 10:31:50
    Temat: Re: Honorarium za artykuł w prasie.
    Od: "gpom" <g...@p...onet.pl>

    > Umowa pomiędzy gazetą a autorem artykułu?
    >
    > Pozdrawiam,
    > Marysia

    Przepraszam za błąd
    Właśnie tak, umowa pomiędzy autorem a gazetą!
    Z tego co wiem to stawki zależą od nakładu czasopisma, czy tak?

    Pozdr. gpom

  • 4. Data: 2003-08-28 10:42:24
    Od: "Gumik" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik "gpom" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > gazecie?
    > Gdzie mogę ewentualnie je poszukać.
    > A jeśli nie to proszę mi poradzić gdzie ewentualnie mogę uzyskać takie

    Zalerzy czy piszomcy jest takrze korektorem aktykółó

    Uh

    Polecam dogadanie sie ze studentami dziennikarstwa - cześć napewno pisze na
    zlecenie do gazet - znając zycie jest totalna rozpiętość uzależniona
    nakładem, zasięgiem i popularnością dzeinnika, tygodnika, magazynu etc.

    Uzdrawiam
    Jacek
    www.gumik.git.pl

  • 5. Data: 2003-08-28 10:58:12
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "gpom" <g...@p...onet.pl> napisał:

    > Proszę o informację:
    > Czy istnieją jakieś uregulowania prawne na temat honorarium za artykół w
    > gazecie?

    Nie ma. Reguluje to umowa pomiedzy Toba a wydawca.

    > A jeśli nie to proszę mi poradzić gdzie ewentualnie mogę uzyskać takie
    > informacje.

    Skontaktuj sie z kims kto pisze rowniez w tej gazecie i spytaj ile ma za
    wierszowke. Stawki bywaja bardzo rozne. To zalezy od tytulu. Inna bedzie
    stawka w ogolnopolskim poczytnym dzienniku, inna w specjalistycznym
    miesieczniku, a inna w malonakladowym jakims "poradniku dzialkowca".
    Napisz na priv, to Ci napisze cos wiecej :-)

    (mrk)

  • 6. Data: 2003-08-28 11:18:44
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > Polecam dogadanie sie ze studentami dziennikarstwa - cześć napewno pisze na
    > zlecenie do gazet - znając zycie jest totalna rozpiętość uzależniona
    > nakładem, zasięgiem i popularnością dzeinnika, tygodnika, magazynu etc.

    Zalerzy tesz czy zaplata jest w zlotuwkach czy w natuże ;-)

  • 7. Data: 2003-08-28 11:47:31
    Od: "gpom" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    > miesieczniku, a inna w malonakladowym  jakims "poradniku dzialkowca".
    > Napisz na priv, to Ci napisze cos wiecej :-)

    napisałabym na priv, ale spazm mnie ogranicza :-)

    Wyjaśniam: to my chcemy być tą gazetą i chcemy zaproponować bardzo " mądre"
    stawki.
    Pozdrawiam: gpom

  • 8. Data: 2003-08-28 11:51:32
    Od: "gpom" <g...@p...onet.pl>

    PRZEPRASZAM WSZYSTKICH ZA FATALNY BŁĄD - WŁAŚNIE PISAŁAM PROTOKÓŁ!

    Sorry

  • 9. Data: 2003-08-28 12:31:44
    Od: Maria Ossowska <m...@a...pl>

    gpom wrote:

    > Wyjaśniam: to my chcemy być tą gazetą i chcemy zaproponować bardzo "
    > mądre" stawki.
    > Pozdrawiam: gpom

    Wszystko zależy od waszych możliwości finansowych, od tematyki artykułów -
    stopnia specjalizacji, od tego, kto jest/ma być autorem tekstu (student
    versus profesor czy znany publicysta ;)

    Pozdrawiam,
    Marysia

  • 10. Data: 2003-08-30 09:26:03
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Kłaniam się, dnia czw 28. sierpnia 2003 12:31 ktoś podpisujący się jako gpom
    napisał(a):

    > Przepraszam za błąd
    > Właśnie tak, umowa pomiędzy autorem a gazetą!
    > Z tego co wiem to stawki zależą od nakładu czasopisma, czy tak?

    Nie sądzę. Choć może i są czasopisma tak wyceniające.
    Nie rozumiem Twojego pytania...

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

    Nie próbuj uczyć świni śpiewu. Stracisz swój czas, a i świnię zdenerwujesz.