  • 1. Data: 2004-09-09 23:17:01
    Temat: Handel aukcje i problem
    Od: "Profil1" <k...@n...pl>

    Mam problem wystawilem na aukcje w allegro monitor w tytule napisalem jego
    model jednak w aukcji podalem zdjecie przykladowe podobnego monitora i przez
    przypadek przy przepisywaniu pomylilem sie, zamiast wpisac kontrast 300:1
    wpisalem 400:1 w praktyce nie jest to zbyt wielka roznica ale dla osoby
    ktora sie zna to widac !
    Uzytkownik zostal poinformowany ze fokta jest przykladowa zalicytowal
    przebil wszystkich i wygral, wplacil mi pieniadze a ja tak jak go
    uprzedzilem pojechalem po ten monitor do innwgo miasta jak przyjechalem
    pierwsze co zrobilem to go wyslalem do tego pana nastepnie udalem sie do
    kawiarenki int w celu sprawdzenia innych aukcji i maila, i zastalem konto w
    allegro zablokowane pod pretekstem falszywych danych co jest nie prawda juz
    przeslalem im ksero kopie dowodu tozsamosci ! oraz maile od tego uzytkownika
    z zrezygnacja zakupu bo w opisie jest blad a on go nie chce !! ponad to ten
    pan napisal do allegro ze mam falszywe dane na tej podstawie zostalo
    zablokowane konto oraz do innych osob ktore licytowaly na moich aukcjach
    maile jeden z nich kopiuje ponizej:

    SORRY ALE PO TAKIM POSCIE NIESTETY NIE MASZ SZANS U MNIE !!!

    Treść wiadomości:
    OSTRZEGAM "Lukee" oszukał mnie w tym tygodniu na 870zł, zobacz moją aukcję :
    http://onet.allegro.pl/show_item.php?item=29953671
    wygrałem, wydzwaniał do mnie kilka razy - po to by uśpić moją uwagę(bym ja
    do niego nie zadzwonił), Ja wpłaciłem pieniądze na konto:
    xx xx xxxxx xxxxxx xxxxxx xxxxx(tu podal moj nr konta ktory teraz ja
    usunalem)

    gdy ja do niego zadzwoniłem na numer przekazany przez allegro:
    Aby dokończyć transakcję, skontaktuj się ze Sprzedającym poprzez e-mail bądź
    telefonicznie.
    Sprzedający: tu zamiescil moje dane osobowe ktore skasowalem teraz zeby nie
    dostaly sie w niepowolane rece !
    l...@p...onet.pl

    Zadzwoniłem, a tam jakaś babcia odbiera i o niczym nie wie , nie zna żadnego
    Łukasza , ani nie mieszka na ****************** **/**!!!! jateraz skasowalem
    adres ktory on tu podal
    SPRAWDZCIE!!!!!!! NIE WYSYŁAJCIE MU ŻADNYCH PIENIĘDZY!!!!

    pan ten podal bez mojej zgody moje dane ktore moga dostac sie w rece
    jakiegos wariata lub kogos kto je wykozysta w zlym celu ponad to stracilem
    zaufanie moich kontrachentow !! co mam robic i czy ponizsze art dotycza tej
    sprawy czy moge cos zrobic za to ze mnie obrazil oraz zepodal moje dane
    osobowe z dopiskiem oszust ??

    Art.701 § 2. Jeżeli uczestnik aukcji albo przetargu, mimo wyboru jego
    oferty, uchyla się od zawarcia umowy, której ważność zależy od spełnienia
    szczególnych wymagań przewidzianych w ustawie, organizator aukcji albo
    przetargu może pobraną sumę zachować albo dochodzić zaspokojenia z
    przedmiotu zabezpieczenia.

    pan ten nie odebral paczki !! sporzadzilem protokul u kuriera przed wysylka
    zawierajacy dokladny opis rzeczy ktora wysylam temu panu jednak on nawet nie
    chcial otworzyc paczki nawet przed odbiorem od kuriera poprostu nie chcial
    odebrac i juz !! co mam robic blagam pomozcie !!!
    Lukasz !!!

  • 2. Data: 2004-09-09 23:24:38
    Temat: Re: Handel aukcje i problem
    Od: "Profil1" <k...@n...pl>

    Zapomnialem napisac ze ponioslem koszta podruzy po monitor koszta przesylki
    !! 70 zl !! koszta aukcji 40 zl ! sprzedawalem 2 laptopy i juz mialem osoby
    ktore chcialy kupic ale w ostatniej chwili sie wycofaly po mailach tego pana
    stracilem 4 500zl ! i pan ten chce zwrotu 870 zl ktore mi wplacil co mam
    robic pomozcie prosze !!!!

  • 3. Data: 2004-09-10 08:29:57
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

> [...]
    pana
    > stracilem 4 500zl ! i pan ten chce zwrotu 870 zl ktore mi wplacil co mam

    MZ bym na razie nie zwracal to podchodzi pod oszczerstwo, niech on sie teraz
    meczy
    ps. prawnikiem jescze nie jestem ;)
    p.

  • 4. Data: 2004-09-10 08:32:13
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

    ps. zobacz - news:chp8em$9cd$1@atlantis.news.tpi.pl

  • 5. Data: 2004-09-10 09:55:43
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[bez tego)interia.pl>

    Użytkownik "Profil1" <k...@n...pl> napisał w wiadomości

    >co mam robic blagam pomozcie !!!

    Oddać kasę. Jeśli pomyliłeś sie w opisie należało aukcję anulować i wystawić
    z opisem adekwatnym do towaru. Tlumaczenie, ze to niewielka róznica jest
    względne. Gdybym napisala w opisie, ze sprzedaję np telefon Siemens S55 a
    wyslala Ci S35 to tez uważałbys, ze to drobna róznica? W końcu i to telefon
    i to telefon. Jeśli chcesz odzyskać zaufanie kontrahentów to zachowaj się
    uczciwie i zwróc pieniądze - koniec końców nie ma tak dobrze, żebyś mógl
    zatrzymac i towar i kasę, zwlaszcza jeśli ktoś nie chce towaru bo był
    niezgodny z opisem. Jeśli sie od tego uchylasz to nic dziwnego, ze koleś
    nazwał Cię oszustem. W końcu mówimy o dość znacznej kwocie pieniędzy

    HaNkA

  • 6. Data: 2004-09-10 13:54:13
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Alledrogo.