  • 1. Data: 2003-03-17 07:47:40
    Temat: Grozby karalne...?????
    Od: "Pawel" <P...@k...net.pl>

    Sprawa wyglada na nastepujaco:

    Kolezance cos odbilo, zalozyla sobie nowe konto i wyslala do swojej kumpeli
    , ktorej nielubi, obrazliwy mail /prawdopodobnie z pogrozkami - do konca nie
    chce mi sie przyznac ale tak przypuszczam/. Tamta , rownie ja lubi jak i On
    ja - i postanowila zgloscic to do prokuratury

    I teraz moje pytanie
    Moga jej cos zrobic czy rozejdzie sie po kosciach??? Wiem ,ze teoretycznie
    jest na to paragraf /kwestia uzasadnionych obaw/ ale w tym przypadku dl mnie
    bylo to oczywiscie jej chamskie i glupie zachowanie. Jak to moze wygladac w
    praktyce.

    Kolezanka teraz trzesie tylkiem i prosi mnie o rade.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-03-18 08:44:49
    Temat: Re: Grozby karalne...?????
    Od: Stefann <p...@k...pl>

    Pawel napisał:

> [...]
    > praktyce.
    >
    > Kolezanka teraz trzesie tylkiem i prosi mnie o rade.

    Witam !
    Jeśli była mądra i świadoma tego co robi i zrobiła to z kafejki to moze
    spac spokojnie -jesli to zrobila z domu a do tego nie łaczy sie z
    internetem przez modem to już ma gorzej ! A jeśli ma w domu stale
    podłaczenie do netu typu Neostrada, Astercity, Chello itp gdzie numer IP
    jest satały lub dynamiczny ale mozna sprawdzic w logach to kolezanka ma
    przeje...
    Jesli siedziala na modemie to policji raczej nie bedzie sie chcialo
    prosic tepse o grzebanie w logach !
    PZDR
    Buszujący w pakietach !