  • 11. Data: 2018-07-04 23:40:17
    Temat: Re: Gołębie/Foki/Bażanty
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-04 o 21:48, A. Filip pisze:
> [...]
    dwa-golebie-kijem-wszystko-nagral-telefonem-27-latko
    wi-grozi-do-5-lat-wiezienia/?ref=aside_najnowsze

    > [...]
    >
    > B. min. Środowiska Szyszko polował na bażanty z "chowu klatkowego" AFAIR
    > _zaraz_ po wypuszczeniu z klatek. Przyszły prokurator generalny
    > minister PO takiego bestialstwa PiS z pewnością nie puści płazem.
    > Zaś minister Środowiska PO o tysiącletnie Niemieckie lasy cięte pod
    > kopalnie odkrywkowe _węgla brunatnego_ będzie walczył jak Unia
    > Europejska o Puszcze Białowieską ;-)

    Coś z satyry na temat:

    https://www.youtube.com/watch?v=9QYXVWbhGgM

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-07-05 10:05:35
    Temat: Re: Gołębie
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 23:37:23 +0200, Animka napisał(a):

    > https://wiadomosci.wp.pl/wp-ujawnia-skandaliczne-pol
    owanie-szyszki-500-bazantow-wyrzuconych-pod-lufe-609
    8745194869377a

    W sumie pan Misiewicz Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i Leśnictwa
    mógłby strzelać do kur na podwórku albo krów na pastwisku; adrenalina chyba
    podobna.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 13. Data: 2018-07-05 14:55:13
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 10:05, Olin pisze:

> [...]
    >

    > W sumie pan Misiewicz Ochrony Środowiska, Zasobów Naturalnych i
    > Leśnictwa mógłby strzelać do kur na podwórku albo krów na pastwisku;

    Może te bażanty miały być przeznaczone na ucztę w jego stodole.
    Krowa za duża do obróbki, a kury pewnie za pospolite.
    Uważam, że jakby wystrzelał gołębie to byłoby jeszcze cos oryginalszego.
    No i byłby pożytek dla społeczeństwa przy okazji.

    --
    animka

  • 14. Data: 2018-07-05 15:24:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Animka" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2018-07-04 o 20:26, J.F. pisze:

    >Okropność. Akurat zrzuciłam baleron z chleba z 10 minut temu. Lepszy
    >chleb z masłem jak dla mnie.

    Przez Ciebie jakis cielaczek gloduje :-)

    A pomyslalas co sie stanie z producentka mleka ?
    Spadnie jej wydajnosc i do rzeźni :-(

    wiec chlebek z woda, albo z olejem rzepakowym :-(

    J.

  • 15. Data: 2018-07-05 17:52:06
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-05 o 15:24, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > A pomyslalas co sie stanie z producentka mleka ?
    > Spadnie jej wydajnosc i do rzeźni :-(
    >
    > wiec chlebek z woda, albo z olejem rzepakowym :-(

    Tylko słonecznikowy "Bartek" kupuję i smażę na nim nawet frytki.
    Rzepakowy u mnie odpada w podskokach.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-07-05 19:28:10
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2018-07-04 o 20:26, J.F. pisze:
    > Krowy i swinie to sie oglusza pradem, a kury to nie wiem jak ...

    Prądem?
    Są filmy na youtubie, na których widać, że ogłusza się takim pistoletem,
    z którego wystrzeliwuje na kilka centymetrów bolec. Potem bolec się
    chowa gotowy do następnego strzału.

    Ogłuszoną krowę podwiesza się za tylne nogi i podrzyna gardło.

    --
    MN

  • 17. Data: 2018-07-05 19:35:11
    Temat: Re: Ubój zwykły z ogłuszaniem i ubój rytualny (Judaizm+Islam) [Was: Gołębie]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin N <m...@o...pl> pisze:

> [...]
    > bolec się chowa gotowy do następnego strzału.
    >
    > Ogłuszoną krowę podwiesza się za tylne nogi i podrzyna gardło.

    A ubój rytualny (także na masowy eksport) to pies?

    Obywatel USA będący Naczelnym Rabin Polski dogmatycznie stwierdził że
    ogłuszanie jest sprzeczne z koszernością. AFAIR Odciął się od postępowej
    interpretacji swoich podwładnych jak ta wyciekła "na Żydów na całym
    świecie" bo interpretacja była na czepialskich gojów w Polsce.

    --
    A. Filip

  • 18. Data: 2018-07-06 07:01:13
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 05 Jul 2018 19:35:11 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):
> [...]

    I to jest ogłuszanie ? Mnie to wyglada na zastrzelenie.

    Swinie pradem
    https://www.youtube.com/watch?v=s1gkDY7MtTM
    albo CO2
    https://www.youtube.com/watch?v=6EjwuuSaOeI

    > A ubój rytualny (także na masowy eksport) to pies?

    Przeciez zakazali. Czy mi sie tylko wydaje ?

> [...]
    > interpretacji swoich podwładnych jak ta wyciekła "na Żydów na całym
    > świecie" bo interpretacja była na czepialskich gojów w Polsce.

    Tylko zdaje sie, ze tak samo życza sobie muzułmanie, a nasz eksport
    był na islamski rynek.

    J.

  • 19. Data: 2018-07-06 11:09:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 4 Jul 2018 21:03:13 +0200, Animka napisał(a):

    > Okropność. Akurat zrzuciłam baleron z chleba z 10 minut temu. Lepszy
    > chleb z masłem jak dla mnie.

    Co jednak mają zrobić zwierzęta drapieżne? One nie przejdą na
    wegetarianizm, a nie słyszałem, żeby swoje ofiary chociaż ogłuszały.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

  • 20. Data: 2018-07-06 13:12:26

    W dniu 2018-07-04 o 21:03, Animka pisze:
    > Okropność. Akurat zrzuciłam baleron z chleba z 10 minut temu. Lepszy
    > chleb z masłem jak dla mnie.

    Buciki też wyrzuciłaś?