  • 21. Data: 2006-12-16 11:25:48
    Temat: Re: Mamuski z synkami w meskiej szatni na basenie
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 16:33:14 +0100, [edymon] napisał(a):

    > Ja sie nie wstydze, ale moze ci faceci maja cos przeciwko?:-)

    No tak... ludzie teraz dziwni bywają. Ja tam nie reaguję paniką
    jak sprzątaczka wejdzie sprawdzić czy się papier nie skończył.
    Ale ktoś inny może się bać że zobaczy na Twojej twarzy uśmiech
    politowania ;-)
    Najlepiej by bylo jakby szatnia była "rezerwowana" i wtedy
    nikt by się nie gapił na Ciebie ani na chłopców.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 22. Data: 2006-12-16 13:27:07
    Od: m...@g...com

    Henry (k) wrote:

    > No tak... ludzie teraz dziwni bywają. Ja tam nie reaguję paniką
    > jak sprzątaczka wejdzie sprawdzić czy się papier nie skończył.

    Papier? W przebieralni?

    p. m.

  • 23. Data: 2006-12-16 22:22:38
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-16 11:16 +0200, Użytkownik Tristan napisał :

    > Czemu niezręczna? Gołego faceta nie widziałaś? :D

    Ale to nie jest niezreczne dla mnie:-))))

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 24. Data: 2006-12-16 22:23:04
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-16 12:25 +0200, Użytkownik Henry (k) napisał :

    > Najlepiej by bylo jakby szatnia była "rezerwowana" i wtedy
    > nikt by się nie gapił na Ciebie ani na chłopców.
    Niemozliwe.

  • 25. Data: 2006-12-17 19:54:59
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 14:27:07 +0100, m...@g...com napisał(a):

    > Papier? W przebieralni?

    Uogólniam (gdzieś obok był wątek o wprowadzaniu dziecka do toalety).
    Chociaż z tego co pamiętam to kiedyś jak gdzieś byłem się potaplać
    w wodzie to toalety były właśnie w przebieralni.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 26. Data: 2006-12-20 17:22:25
    Od: akala <a...@a...com>

    Dnia Sat, 16 Dec 2006 23:22:38 +0100, [edymon] napisał(a):

    > Ale to nie jest niezreczne dla mnie:-))))

    Było to dawno dawno temu gdy byłem w klasie maturalnej i mieszkałem w
    internacie wraz z jeszcze z trzema innymi kolegami w jednej sali. Naszym
    problemem była właśnie pani wychowawczyni ,która była mówiąc wprost
    upierdliwa bo zawsze po 22 przychodziła sprawdzić co my robimy/ ponoć
    bardzo bała się by uczniowie nie pili /- czym znaczne utrudniała nam
    "wieczorne zajęcia- w zakresie praktycznego zgłębiania piwoznastwa", no
    więc pewnego razu jeden kolega będąc ubranym jedynie w bardzo kusy
    podkoszulek stał na stole przodem do drzwi i "sprawdzał światło" a my we
    trzech również podobnie ubrani pilnie "szukaliśmy" czegoś pod stołem ale
    tyłem do drzwi /jeden obok drugiego/ z nosami prawie przy podłodze. Światło
    zostało zgaszone a panią zachęciliśmy do kontroli wyraźnymi podejrzanymi
    odgłosami.
    Po tej wizycie pani wychowawczyni nie była już widywana w naszym pokoju,
    ponoć została przeniesiona na "inny ważny odcinek" pedagogicznej pracy.

    akala