  • 11. Data: 2006-12-15 13:59:27
    Temat: Mamuski z synkami w meskiej szatni na basenie
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Mniej teoretycznie zastanawiam się, pod jaki paragraf podpadają kobiety - zwykle
    mamy, babcie lub opiekunki - wchodzące
    bezceremonialnie do męskiej szatni na basenie i tam przebierające chłopców.
    Jak na razie straszę ochroną basenu, z mniejszym lub większym skutkiem.
    Proszę mi nie proponować, abym wszedł do szatni dziewczynek i w wyniku tego
    niezwłocznie dowiedział się, który to
    paragraf ;-)
    JaC

    > Chyba podejdzie pod zachowanie nieobyczajne.
    > http://www.prawo.univ.gda.pl/karne/karne/WYKRO.htm

    It has removed 2815 spam emails to date.
    Try SPAMfighter for free now!

  • 12. Data: 2006-12-15 13:59:45
    Temat: Re: Mamuski z synkami w meskiej szatni na basenie
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-15 14:59 +0200, Użytkownik 666 napisał :
> [...]
    > Proszę mi nie proponować, abym wszedł do szatni dziewczynek i w wyniku tego

    Tez uwazam, ze to glupie. Pracuje w szkole i z dziecmi jezdzimy na
    basen. I dyrekcja mi kaze wchodzic do meskiej szatni z chlopcami, jak
    sie przebieraja, zeby ich pilnowac. Jak whodzi jakis dorosly facet to
    sie jakos wycofuje za "róg", ale to kurde dla mnie cholernie niezreczna
    sytuacja. dyrekcja sobie nie dala wytlumaczyc.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

  • 13. Data: 2006-12-15 14:10:09
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "[edymon]" <m...@a...pl> wrote in message

> [...]
    > jakos wycofuje za "róg", ale to kurde dla mnie cholernie niezreczna
    > sytuacja. dyrekcja sobie nie dala wytlumaczyc.

    zadaj dyrekcji pytanie na piśmie.

  • 14. Data: 2006-12-15 15:17:34
    Temat: Re: Goła baba nago na balkonie
    Od: g...@p...onet.pl

    > Żadna rewelacja. Gołe baby wiszą nawet na bilboardach.

    I właśnie stąd pytani: Dlaczego goła baba podpada a film z gołą babą nie?

  • 15. Data: 2006-12-15 15:20:43
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 15 Dec 2006 14:59:45 +0100, [edymon] napisał(a):

> [...]
    > sie jakos wycofuje za "róg", ale to kurde dla mnie cholernie niezreczna
    > sytuacja. dyrekcja sobie nie dala wytlumaczyc.

    No ale z czym masz problem? Z tym że jesteś wstydliwa? To chyba trzeba
    do psychologa a nie do dyrekcji ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2006-12-15 15:33:14
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-15 16:20 +0200, Użytkownik Henry (k) napisał :

    > No ale z czym masz problem? Z tym że jesteś wstydliwa? To chyba trzeba
    > do psychologa a nie do dyrekcji ;-)

    Ja sie nie wstydze, ale moze ci faceci maja cos przeciwko?:-)

  • 17. Data: 2006-12-15 19:15:21
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A dlaczego uważasz, że paronastoletni chłopcy to już nie 'faceci' ?
    JaC

  • 18. Data: 2006-12-15 19:37:48
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    " 666" <j...@w...eu> wrote in message news:elus2k$77v$1@news.wp.pl...
    >A dlaczego uważasz, że paronastoletni chłopcy to już nie 'faceci' ?
    > JaC

    a czemu uważasz, że z szatni meskiej korzystaja tylko uczniowie, a nie inne
    osoby dorosłe.
    basen nie jest w tym czasie zamknięty i nie jest to szatnia tylko dla
    uczniów.

  • 19. Data: 2006-12-15 22:02:30
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-12-15 20:15 +0200, Użytkownik 666 napisał :
    > A dlaczego uważasz, że paronastoletni chłopcy to już nie 'faceci' ?
    > JaC

    I myslisz, ze stoje i im sie przygladam tak?

  • 20. Data: 2006-12-16 10:16:45
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 15 grudnia 2006 14:59
    (autor [edymon]
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <elu9ur$t7q$1@nemesis.news.tpi.pl>):

> [...]
    > sie jakos wycofuje za "róg", ale to kurde dla mnie cholernie niezreczna
    > sytuacja. dyrekcja sobie nie dala wytlumaczyc.

    Czemu niezręczna? Gołego faceta nie widziałaś? :D

    --
    Jego Ponurość Tristan