  • 1. Data: 2020-10-15 17:21:21
    Temat: Giertych gejt
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Czy immunitet adwokacki faktycznie nakazuje poinformować izbę adwokacką
    o przeszukaniu/zatrzymaniu?
    Może nawet z wyprzedzeniem jak twierdzi tokfm?

    Przecież on spierdoliłby do Włoch.

  • 2. Data: 2020-10-15 18:25:31
    Temat: Re: Giertych gejt
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    _Master_ <M...@...pl> pisze:
    > Czy immunitet adwokacki faktycznie nakazuje poinformować izbę
    > adwokacką o przeszukaniu/zatrzymaniu?
    > Może nawet z wyprzedzeniem jak twierdzi tokfm?
    >
    > Przecież on spierdoliłby do Włoch.

    Co z tego co CBA "wycięła" Giertychowi musiała zrobić tak jak zrobiła? [A]

    Dla mnie jest duża różnica między tym co się da (prosto i szybko)
    wyegzekwować po sądach a "dobrymi obyczajami". Ty co się czasem
    (rzadko) robi jak się musi a (niemal) standardową praktyką -
    "Nie wszystko się godzi co wolno".

    Moje osobiste podejście do zarzutów "politycznych" ze strony Giertychów:
    Całkiem możliwe że szukali na Giertycha kija i znaleźli, jednak powątpiewam
    by byli aż tak niekompetentni by tak użyć na Giertycha marnego kija.
    Ja na razie czekam na *formalne* postawienie zarzutów na piśmie.
    Mowa trawa, papier grunt.

    [A] https://wiadomosci.wp.pl/roman-giertych-zatrzymany-a
    dwokat-leszka-czarneckiego-komentuje-656495721464489
    6a

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2020-10-16 12:17:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "_Master_" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Czy immunitet adwokacki faktycznie nakazuje poinformować izbę
    >adwokacką o przeszukaniu/zatrzymaniu?
    >Może nawet z wyprzedzeniem jak twierdzi tokfm?
    >Przecież on spierdoliłby do Włoch.

    To by go z Wloch przywiezli, sp* trzeba dalej :-)
    Albo by sie nie przejal tylko spierdolil do TVN :-)

    Ja tam nie wiem, ale "Izba" pewnie nie ma prawa poinformowac
    podejrzanego.
    A jak ktory siegnie po telefon ... o podsluchu tez trzeba poinformowac
    ?

    Co izba mialaby zrobic po poinformowaniu ... dobre pytanie ... wiec po
    co informowac ?

    Za to inne sprawy ciekawe - np kto ma bronic klientow adwokata w
    wyznaczonych sprawach sadowych.
    W tym przypadku konkretnie Leszka Cz, ktory ma sprawe aresztową jutro

    J.

  • 4. Data: 2020-10-16 13:05:03
    Od: a...@h...invalid (Arnold Ziffel)

    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Za to inne sprawy ciekawe - np kto ma bronic klientow adwokata w
    > wyznaczonych sprawach sadowych.

    No właśnie... co, jak adwokat nie może dotrzeć na rozsprawę (bo jest
    aresztowany, chory, na kwarantannie albo ma sraczkę)? Przekłada się
    rozprawę?

    --
    - Kto powiedzial: "Ostroznosci nigdy za wiele!"?
    - Ziec zamykajac na klodke trumne z tesciowa.

  • 5. Data: 2020-10-16 13:18:13
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tak swoją drogą jak wygląda tu przedawnienie?

    -----

  • 6. Data: 2020-10-16 13:19:31
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Członek izby uczestniczyłby w przeszukaniu.

    -----

  • 7. Data: 2020-10-17 10:15:48
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Przekłada.

    Ale... widzę tendencyjne skręcanie ku pobocznościom.

    To ja się pytam czy jak Kowalski zasłabnie podczas przeszukania to
    należy zaprzestać czy kontynuować?

  • 8. Data: 2020-10-17 11:13:24
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Zasłabł złośliwie?
    Jedna taka na złość się zastrzeliła.

    -----

  • 9. Data: 2020-10-17 13:16:46
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu 2020-10-17 o 10:15, _Master_ pisze:
    > To ja się pytam czy jak Kowalski zasłabnie podczas przeszukania to
    > należy zaprzestać czy kontynuować?

    Podtrzymuje pytanie

  • 10. Data: 2020-10-17 13:32:58
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.10.2020 o 13:16, _Master_ pisze:
    > Podtrzymuje pytanie

    Wpisuje się w protokół przyczynę braku podpisu i ewentualnie do
    czynności kogoś przybiera - ale kontynuuje.

    --
    Robert Tomasik