  • 1. Data: 2002-07-08 16:29:13
    Temat: GIODO
    Od: <p...@p...onet.pl>

    http://www.giodo.gov.pl/m_page.htm - GENERALNY INSPEKTOR OCHRONY DANYCH
    OSOBOWYCH , jestem wstrzasniety zawaroscia tej strony. Patrzac na koncowke .gov
    zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami
    podazamy do europy :))

  • 2. Data: 2002-07-08 17:32:57
    Temat: Re: GIODO
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    p...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami
    Co tam jest ciekawego , bo nie mozna sie polaczyc ?
    Wyslij kopie.

    Jacek
    --
    World's First Holographic Computer incorporating Self(EGO) Technology
    fit to solve NP problems (knapsack algorithm) at light speed in n**@

  • 3. Data: 2002-07-08 21:10:20
    Od: "Jędrek" <g...@n...poczta.onet.pl>

    ładna strona :))))))))))))))
    chyba trafiła do netu przez przypadek, pani przedszkolanka przeglądała prace
    dzieci i niechcący wypuściła w świat...
    żenada.

  • 4. Data: 2002-07-08 21:20:34
    Od: "Daniel/Dan/Śniegoń" <d...@p...pl>

> [...]
    .gov
    > zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami

    Hmmmm ze tak powiem - "tresciwa" strona :P:P:P

    Pozdrawiam
    Dan

  • 5. Data: 2002-07-09 00:12:30
    Od: "Jan Goscicki" <g...@k...chip.pl>

> [...]
    .gov
    > zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami

    A wystarczy wpisać poprawny adres:

    http://www.giodo.gov.pl/

    --
    pozdrawiam
    Janek

  • 6. Data: 2002-07-09 00:18:13
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    "Daniel/Dan/Śniegoń" wrote:

    > .gov
    >
    > Hmmmm ze tak powiem - "tresciwa" strona :P:P:P
    Co tam bylo, bo nic sie nie wyswietla, nie mozna sie polaczyc z
    serwerem.

    Jacek

  • 7. Data: 2002-07-09 08:17:55
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    .gov
    > zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami

    A jak znajdziesz strone ministerstwa nauki to bedziesz dobry. Zeby
    wyjasnic - ministerstwo nauki jest odpowiedzialne za informatyzacje kraju...
    aha i nie chodzi mi o KBN tylko o ministerstwo nauki...

    Piotr VaGla Waglowski | vagla [at] vagla.pl | ICQ: 30733977
    VaGla.pl Prawo i Internet | http://www.vagla.pl | IRC: #wiaraa #warszawa
    Internet Society Poland, Member of the Board | http://www.isoc.org.pl

  • 8. Data: 2002-07-09 08:19:15
    Od: "Piotr 'VaGla' Waglowski" <v...@v...nospam.pl>

> [...]
    .gov
    > zgaduje ze jest to oficjalna strona GIODO. Niesamowite jak duzymi krokami

    A zeby byc uczciwym - ta strona to tylko ramka (frame) zeby zobaczyc
    zawartosc strony nalezy wstukac www.giodo.gov.pl i tyle.. Inna sprawa ze
    strona we frame'ach sie nie robi....