  • 1. Data: 2015-05-17 15:17:02
    Temat: Francuski rejestr przedsiębiorców
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuję sprawdzić firmę we francuskim rejestrze
    przedsiębiorców. Może znacie taki serwis online?
    Coś w stylu polskiego prod.ceidg.gov.pl lub
    ems.ms.gov.pl ?

    Jak dotąd znalazłem stronę bodacc.fr która publikuje odpowiednik
    polskiego monitora sądowego i gospodarczego,

    oraz stronę www.infogreffe.fr na której widze dane założycielskie
    spółki (to samo co z bodacc) lecz nie ma informacji czy spółka
    aktualnie jest aktywna (a to jest dla mnie najważniejsza informacja).