  • 1. Data: 2016-07-12 07:17:38
    Temat: Francuska ustawa 'antyterrorystyczna'.
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    We Francji ograniczano prawa konstytucyjne ich ustawą (czy ktoś może ma link do tej
    francowatej ustawy, może jest tłumaczenie na j. polski lub angielski?), a
    jewropejskie sq...syny przyp.... się znów - no do kogo? - do nas.
    Na dobrą sprawę w ramach rewanżu powinniśmy donieść na Francuzów.
    Jest ktoś biegły w języku Robespierra?

  • 2. Data: 2016-07-12 08:29:47
    Temat: Re: Francuska ustawa 'antyterrorystyczna'.
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...example.com>

    On 07/12/2016 02:17 PM, ąćęłńóśźż wrote:
    > We Francji ograniczano prawa konstytucyjne ich ustawą

    A które dokładnie punkty francuskiej konstytucji zostały naruszone?

    Tomasz Chmielewski
    https://wpkg.org

  • 3. Data: 2016-07-15 07:42:26
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    O! Wykrakałem! Francuzi przedłużają stan wyjątkowy. Co na to pedalstwo europejskie?
    Przykręci śrubę PiS i podniesie Polsce obowiązkowy limit przyjęcia muslimów?
    Przecież to oczywiste, że rzekomi "terroryści" zostali wynajęci przez francuskie
    służby specjalne, aby rząd francuski i inne rządy mogły lepiej i dłużej kontrolować
    obywateli.
    PS. Żartuję, czy nie?

    -----