  • 1. Data: 2022-04-09 21:36:28
    Temat: Film edukacyjny z błędem
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=mggXxXSGcu8

    0:23 jedzie rowerem po chodniku

  • 2. Data: 2022-04-09 23:44:58
    Temat: Re: Film edukacyjny z błędem
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 09.04.2022 o 21:36, Krzysztof kw1618 pisze:
    > https://www.youtube.com/watch?v=mggXxXSGcu8
    >
    >  0:23 jedzie rowerem po chodniku

    W kilku przypadkach prawo zezwala rowerzyście na jazdę po chodniku.
    W każdym przypadku zabrania rowerzyście jechać przez przejście dla pieszych.

    --
    -
    Akarm

  • 3. Data: 2022-04-10 07:56:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.04.2022 o 23:44, Akarm pisze:

    > W każdym przypadku zabrania rowerzyście jechać przez przejście dla
    > pieszych.

    NIe do końca. Rowerzysta do lat 10 może. No chyba że się upierać, że to
    nie rowerzysta;)

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 4. Data: 2022-04-10 09:07:41
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.04.09 o 23:44, Akarm pisze:

    > W kilku przypadkach prawo zezwala rowerzyście na jazdę po chodniku.
    > W każdym przypadku zabrania rowerzyście jechać przez przejście dla
    > pieszych.

    Nie narysowali żadnego z tych 4 wyjątków.
    Nie mam wiedzy jak jest w innych krajach, ale oglądając np. kanał yt
    esbek2 nie dostrzegam rowerzystów na chodnikach, a jeśli już, to
    wcześniej jest znak dopuszczający rower na chodniku.

  • 5. Data: 2022-04-10 10:54:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 10.04.2022 o 07:56, Shrek pisze:

    > No chyba że się upierać, że to
    > nie rowerzysta;)

    Oczywiście, że dziecko do 10 lat, jadące na rowerze, w myśl prawa nie
    jest rowerzystą.

    --
    -
    Akarm

  • 6. Data: 2022-04-13 19:08:34
    Od: rowerex rowerex <r...@o...pl>

    sobota, 9 kwietnia 2022 o 20:36:31 UTC+1 Krzysztof kw1618 napisał(a):
    > https://www.youtube.com/watch?v=mggXxXSGcu8
    >
    > 0:23 jedzie rowerem po chodniku

    A ten chodnik to rozpoznałeś po czym?

    Pozdr-
    -Rowerex

  • 7. Data: 2022-04-13 19:39:15
    Od: rAzor <j...@o...es>

    zesrany rowerex pisze:

    > A ten chodnik to rozpoznałeś po czym?

    Brakuje przejść dla pieszych do miejsc odpoczynku aka ławeczek patrząc z
    pierwszej persony, ale jest w poprzek chinski cipulcu aka kolażyku

    > Pozdr-
    > -Rowerex

    Duperex-
    - :P

  • 8. Data: 2022-04-25 07:19:55
    Od: Krzysztof kw1618 <k...@g...pl>

    W dniu 2022.04.13 o 19:08, rowerex rowerex pisze:

    > A ten chodnik to rozpoznałeś po czym?

    Są ławki, co oczywiście nie wyklucza, aby przy drodze dla rowerów były
    ławki. Na jezdni jest przejście dla pieszych P-10, nie ma przejazdu dla
    rowerzystów, a rowerzystka schodzi z roweru aby jako piesza przejść.

  • 9. Data: 2022-04-25 18:07:38
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    https://m.demotywatory.pl/5132769

  • 10. Data: 2022-04-27 10:36:46
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 25.04.2022 o 07:19, Krzysztof kw1618 pisze:

    > Są ławki, co oczywiście nie wyklucza, aby przy drodze dla rowerów były
    > ławki. Na jezdni jest przejście dla pieszych  P-10, nie ma przejazdu dla
    > rowerzystów, a rowerzystka schodzi z roweru aby jako piesza przejść.

    Wyobraź sobie, że oprócz zgodnych z prawem, kilku okoliczności
    dopuszczających rowerzystów na chodniki, istnieją również "drogi dla
    rowerzystów i pieszych". Oznaczone są za pomocą kombinacji znaków C-13
    ,,droga dla rowerów" i C-16 ,,droga dla pieszych".

    --
    -
    Akarm