  • 1. Data: 2022-05-13 11:18:23
    Temat: Eksperyment myślowy: A jak ABW "poprosi" żeby zablokować domenę Strajku Kobiet w trybie rt.com? :-) [PT-180.1]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Jak zainteresowani/dotknięci będą dochodzić swych praw i twierdzić że
    ich jako "tych równiejszych" dotyczy zupełnie inny tryb prawny? :-)
    Jak rozumiem w przypadku rt.com podstawą blokady jest "prośba" ABW do
    operatorów telekomunikacyjnych *bez* rozpoczęcia procedury uzyskania jej
    potwierdzenia przez sąd. Jak ktoś mnie poprawi *z podaniem linków* to
    będę wdzięczny za polepszenie mojej opinii o standardach prawnych RP3.

    IMHO taki tryb gołej prośby ABW+ "ujdzie w tłoku" dla _tymczasowej_
    blokady ale ni złamanego wuja nie powinien być podstawą _trwałej_
    blokady w państwie prawa.

    IMHO Strajk Kobiet zagraża porządkowi publicznemu (PiS) państwa na 200% ;-)

    [PT-180] https://lexlege.pl/prawo-telekomunikacyjne/art-180/

    --
    A. Filip

  • 2. Data: 2022-05-13 18:39:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 11:18, A. Filip pisze:

    > Jak rozumiem w przypadku rt.com podstawą blokady jest "prośba" ABW do
    > operatorów telekomunikacyjnych

    Czyli jak zwykle nie rozumiesz.
    Podstawą blokady jest rozpowszechnianie fiutinowskiej propagandy.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 3. Data: 2022-05-13 19:39:27
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Czyli jak zwykle nie rozumiesz.
    > Podstawą blokady jest rozpowszechnianie fiutinowskiej propagandy.

    O prawnie zaślepiony: Na który z powodów w PT-180.1 to się przekłada i
    dlaczego Strajk Kobiet nie da się w takim samym trybie przełożyć z
    podobną łatwością na któryś z tam wymienionych "gumowych worków"?

    --
    A. Filip

  • 4. Data: 2022-05-14 01:39:18
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 13.05.2022 o 19:39, A. Filip pisze:

    > O prawnie zaślepiony: Na który z powodów w PT-180.1 to się przekłada i
    > dlaczego Strajk Kobiet nie da się w takim samym trybie przełożyć z
    > podobną łatwością na któryś z tam wymienionych "gumowych worków"?

    Uważaj, będzie trudne.
    Zastanów się.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr