  • 11. Data: 2018-11-27 13:14:34
    Temat: Re: E-mail z szantażem - właśnie dostałem taki
    Od: p...@g...com

    --A co - haslo FB to zadna tajemnica ?

    duze serwisy maja regularnie wpadki a jesli masz takie same haslo do poczty to robisz
    w porty i placisz :-)

  • 12. Data: 2018-12-05 15:29:13
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marcin N <m...@o...pl> wrote:

    > Właśnie odebrałem emaila, w którym piszą, że zhakowali moje konto
    > mailowe (na dowód podali moje hasło) i że proponują, żebym wysłał im 700
    > dolców w bitcoinach za zachowanie milczenia na temat rzekomych
    > kompromitujących rzeczy na mój temat.
    >
    > Gdyby nie fakt, że niektóre elementy z ich opisu kompletnie nie zgadzają
    > się z rzeczywistością - można by się przestraszyć i zapłacić.
    >
    > Ciekawi mnie, ilu z Was coś takiego dostało i czy w ogóle policja
    > zajmuje się takimi tematami.

    Dostaję regularnie na adresy używane wyłącznie do zakupów na AliExpress.
    Widać któryś chińczyk sprzedał bazę. Tyle, że nie podają mojego hasła,
    tylko wysyłają maila ode mnie do mnie (stara sztuczka).

    Hasło mogą mieć np. ze starych wycieków.

    > To jest zwykłe wymuszenie (nie wiem, jak fachowo to określić) i na pewno
    > powinno być ścigane.

    Pytanie czy w ogóle do namierzenia, czy do umorzenia.