  • 1. Data: 2004-01-12 12:06:45
    Temat: Dziedziczenie
    Od: "Malwina Rak" <m...@g...pl>

    Proszę o pomoc.
    Dom z działką należał do moich rodziców.
    Po śmierci ojca dziedziczyliśmy w równych częściach: mama,1/4;brat
    1/4;siostra 1/4.i ja 1/4.Rok temu zmarła siostra zostawiając męża i czworo
    dorosłych dzieci.Właściwie troje jest dorosłych,czwarty skończył 17 lat w
    styczniu.
    Teraz w styczniu zmarła mama.Zostawiła nieuporządkowane sprawy majątkowe.Akt
    własności jest na obu rodziców,ale nie ma wpisu do księgi wieczystej.
    Chciałam zapytać jak wygląda sprawa dziedziczenia na dzień dzisiejszy i czy
    mężowi siostry też się z tego coś należy?
    Może ktoś miał podobną sytuację i napisze mi jak to wygląda.

    Z poważaniem.Malwina