  • 1. Data: 2006-05-07 21:47:27
    Temat: Dozwolone wymiary altany na działce?!
    Od: TLZ <t...@w...info.com.pl>

    Witam!

    Wiem, że można zbudowac na działce altankę o wymiarach nie
    przekraczających x/x/x bez zezwolenia. No właśnie, jakie max wymiary
    takiej altany nie pociągają za sobą skutków w postaci starania się o
    zezwolenie na budowę?!
    --
    TLZ.| Chcesz dzwonić za grosze? Rozliczać czas połączeń sekundowo?
    http://www.actio.pl/index.php?idpartner=262

  • 2. Data: 2006-05-08 08:27:43
    Temat: Re: Dozwolone wymiary altany na działce?!
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    Użytkownik "TLZ" <t...@w...info.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > przekraczających x/x/x bez zezwolenia. No właśnie, jakie max wymiary
    > takiej altany nie pociągają za sobą skutków w postaci starania się o

    Jaka działka:
    - POD (patrz regulamin POD)
    - indywidualna lub inna miejska czy za miastem ?

  • 3. Data: 2006-05-08 09:33:13
    Od: Art <s...@w...com>

    > Wiem, że można zbudowac na działce altankę o wymiarach nie
    > przekraczających x/x/x bez zezwolenia.
    Pamiętasz wóz Drzymały?
    Znajomi mają działkę z dostępem do jeziora i oczywiście xx metrów do brzegu
    nie można nic postawić. Trwałego.
    Natomiast domek na kołach możesz postawić gdzie chcesz i jak chcesz.
    No i mają duży, ładny domek stojący na koziołkach.
    Art

  • 4. Data: 2006-05-08 13:31:15
    Od: "help justice" <i...@h...org>

    Użytkownik "Art" <s...@w...com> napisał w wiadomości

> [...]
    > Natomiast domek na kołach możesz postawić gdzie chcesz i jak chcesz.
    > No i mają duży, ładny domek stojący na koziołkach.

    Jednakowoż taki domek - gotowy, pomijając barakowóz, nie jest zbyt tani.
    I zbudować samemu domek na kołach jest trudniej niż tradycyjne "altanki"
    działkowe.

  • 5. Data: 2006-05-08 18:28:29
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    help justice napisał(a):
> [...]
    >
    > Jednakowoż taki domek - gotowy, pomijając barakowóz, nie jest zbyt tani.
    > I zbudować samemu domek na kołach jest trudniej niż tradycyjne "altanki"

    Mój znajomy kupił osobno ziemię, a osobno dom. Dom załadował na jakąś
    platformę i przewiózł kilkanaście kilometrów na swoją ziemię.

    Więc jeżeli tak można, to i chyba możnaby niedrogo taką platformę pod
    dom na trwałe przymocować. W końcu to i tak pro-forma.

    Kilka lat temu w RP opisywali przypadek jakiegoś Francuza, który chciał
    wybudować sobie dom na plaży. Przepisy na to nie pozwalały. Wobec tego
    wybudował sobie betonową szynę która prowadziła poza plażę, i na tej
    szynie umieścił dom, który jako ruchomy mógł tam się znajdować.

    p. m.

  • 6. Data: 2006-05-09 11:07:08
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

> [...]
    > przekraczających x/x/x bez zezwolenia. No właśnie, jakie max wymiary
    > takiej altany nie pociągają za sobą skutków w postaci starania się o

    Dlugosc bokow 6/5 metra i max dopuszczalna wysokosc 5,4 m

    Pozdrawiam Jacek