  • 21. Data: 2018-02-07 12:22:49
    Temat: Re: Dostawca internetu chce zabrać kabel
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:evyeC.609828$d...@f...ams1...
    On 2018-02-07, j...@j...org <j...@j...org>
    wrote:

    >To sie fachowo nazywa nasłoneczniony stok, a poniżej jest z pewnościa
    >odpowiednia gleba ze zrównowazoną zawartością łupków, piasku, gliny i
    >materii organicznej. Ex-dostawca chce to wszystko zniszczyć, czyli
    >wracamy do p. wyjscia - będzie wymierna szkoda i wygląda, że będzie
    >spora.

    Gleby przeciez nie zniszczy, odkopie, zakopie, gleba pozostanie.
    A pewnie gleboko nie zakopywal.

    Gorzej, jak cenne rosliny gesto rosna, a wykopac bez ich zniszczenia
    sie nie da.

    No coz, widzialy galy co podpisywaly, trzeba bylo pomyslec o
    przyszlosci, a nie zdawac sie na łaske sądów :-)

    J.

  • 22. Data: 2018-02-07 13:12:17
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Robert Tomasik* napisał(-a):

    > Rozumiem, że chcez sugerować, że jest to statek powietrzny i jest
    > zarejestrowany w jakimś porcie lotniczym. :-)

    Oczywiście, ex aequo z czymkolwiek innym "wylatującym" z owego słupa, o
    którym pisze Jacek.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 23. Data: 2018-02-07 13:35:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...
    >Zakładając, że jak piszesz - w umowie na temat kabla nie ma nic, to
    >moim zdaniem zastosowanie będzie miał art. 191 kc. Kabel jest
    >właściciela nieruchomości.

    Hm, na moj gust dyskusyjne.
    Rury w scianach, albo przewody zatynkowane, ale luzny kabel,
    przymocowany gdzies pod dachem ?

    A przekazanie tej wlasnosci ? Kto za to zaplacil, i czy podatek
    ujszczono ?

    No i wraca moje stare pytanie, czy przybic telewizor łancuchem do
    sciany.
    Na komornika :-)
    I np w mieszkaniu na wynajem :-)

    A bateria umywalkowa to rzecz ruchoma, czy komornik moze zajac ?

    J.