  • 11. Data: 2018-02-06 14:38:58
    Temat: Re: Dostawca internetu chce zabrać kabel
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 14:31:33 UTC+1 użytkownik Marcin Debowski napisał:

    > Rozwiniesz?
    Ano rozwinę
    Niczym specjalnie trudnym nie jest wyciągnięcie z ziemi kabla bez uszkodzenia
    rosnących nad nim malin czy innego rabarbaru.
    Oczywiście wypada mieć zgodę właściciela nieruchomości żeby to zrobić

  • 12. Data: 2018-02-06 14:42:34
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-06, Kris <k...@g...com> wrote:

> [...]
    rosnących nad nim malin czy innego rabarbaru.
    > Oczywiście wypada mieć zgodę właściciela nieruchomości żeby to zrobić

    No z tym zgodziłem się wcześniej, a to co nie miało ułatwić (a co było
    wymienione wcześniej) to były trochę inne rzeczy, z jedną, o której sam
    zresztą wspomniałeś.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2018-02-06 18:16:05
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    3...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > Niczym specjalnie trudnym nie jest wyciągnięcie z ziemi kabla bez
    > uszkodzenia rosnących nad nim malin czy innego rabarbaru.
    > Oczywiście wypada mieć zgodę właściciela nieruchomości żeby to zrobić

    Ten światłówód to zdaje się górą idzie ;)

    W wiadomości
    ws.atman.pl

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 14. Data: 2018-02-06 18:46:04
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 lutego 2018 18:16:05 UTC+1 użytkownik Big Jack napisał:
    > W wiadomości
    3...@g...com

    > Ten światłówód to zdaje się górą idzie ;)
    A nad nim rabarbar m.in.;)
    "A rosnie coś nad tym kablem, rabarbar jakiś np.?
    Rabarbar rośnie (jak zgadłeś?) i jeszcze jeżyny, wiśnie i bez oraz forsycja"

  • 15. Data: 2018-02-06 19:14:01
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    2...@g...com
    *Kris* napisał(-a):

    > A nad nim rabarbar m.in.;)
    > "A rosnie coś nad tym kablem, rabarbar jakiś np.?
    > Rabarbar rośnie (jak zgadłeś?) i jeszcze jeżyny, wiśnie i bez oraz
    > forsycja"

    To bądźmy precyzjni, "nad" nie wyszło spod palców Jacka, a tylko że

    W wiadomości
    ws.atman.pl
    *Jacek* napisał(-a):

    > Rabarbar rośnie (jak zgadłeś?) i jeszcze jeżyny, wiśnie i bez oraz
    > forsycja. Jacek

    :P

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 16. Data: 2018-02-06 20:38:30
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 06-02-18 o 18:16, Big Jack pisze:

    > Ten światłówód to zdaje się górą idzie ;)

    Rozumiem, że chcez sugerować, że jest to statek powietrzny i jest
    zarejestrowany w jakimś porcie lotniczym. :-)

  • 17. Data: 2018-02-06 23:26:35
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-06, Big Jack <a...@b...zz> wrote:
    > W wiadomości
    3...@g...com

    > Ten światłówód to zdaje się górą idzie ;)

    Hehe, umknęło. Z drugiej stony wiszące ogrody z rabarbarem to dziś już
    prawie standard.

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2018-02-07 00:49:04
    Od: witek <w...@g...pl>

    On 2/6/2018 4:26 PM, Marcin Debowski wrote:
    3...@g...com

    > Hehe, umknęło. Z drugiej stony wiszące ogrody z rabarbarem to dziś już
    > prawie standard.

    To nie rabarbar. To winogrona rosną. Winnicę założyłem.

  • 19. Data: 2018-02-07 08:50:00
    Od: j...@j...org

    On Wednesday, February 7, 2018 at 8:49:05 AM UTC+9, witek wrote:

    > To nie rabarbar. To winogrona rosną. Winnicę założyłem.

    Potwierdzam. Winogrona rosnące na rozgrzanych od przesyłu dużej ilości danych
    światłowodach dają lepsze wino.

  • 20. Data: 2018-02-07 09:09:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-02-07, j...@j...org <j...@j...org> wrote:

    > Potwierdzam. Winogrona rosnące na rozgrzanych od przesyłu dużej ilości
    > danych światłowodach dają lepsze wino.

    To sie fachowo nazywa nasłoneczniony stok, a poniżej jest z pewnościa
    odpowiednia gleba ze zrównowazoną zawartością łupków, piasku, gliny i
    materii organicznej. Ex-dostawca chce to wszystko zniszczyć, czyli
    wracamy do p. wyjscia - będzie wymierna szkoda i wygląda, że będzie
    spora.

    --
    Marcin