    From: Jacek <k...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dostawca internetu chce zabrać kabel
    Date: Mon, 5 Feb 2018 11:40:19 +0100

    Miałem umowę z dostawcą internetu na 2 lata.
    Po 3,5 roku wypowiedziałem i teraz mam innego dostawcę.
    Poprzedni dostawca chce zdemontować kabel (światłowód), który
    doprowadził wtedy do mnie. W umowie nie ma ani słowa na temat, co się
    dzieje z kablem po rozwiązaniu umowy.
    Światłowód jest prawie w całości na mojej posesji - od słupa idzie nad
    działką do domu i dalej pod dachem do wnętrza, gdzie jest trwale
    przymocowany.
    Domyślam się, że jedynym powodem chęci demontażu tego światłowodu jest
    "bezinteresowna złośliwość".
    Czy były dostawca ma prawo do zdemontowania tego światłowodu?
    Jacek