  • 11. Data: 2018-10-08 16:57:58
    Temat: Re: Dostał wyrok
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-08 o 13:10, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Olin"  napisał w wiadomości grup
    net...

    > No ale suweren na razie wyrokow nie wydaje ... i moze dobrze.
    >
    > A tymczasem KK jakos kiepsko sobie radzi z mlodymi
    > https://www.newsweek.pl/polska/spoleczenstwo/mlodzi-
    polacy-odwracaja-sie-od-kosciola/gs39nnj

    > Wystarczylo 20 lat nauki religii w szkole :)

    Jak religii nie było w szkołach i kościół nie mógł się mieszać w sprawy
    polityki Państwa to ludzie sami zasuwali w podskokach z dziećmi do
    kościoła na religię. Tak było fajnie i dobrze.

    --
    animka

  • 12. Data: 2018-10-08 16:59:05
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-08 o 11:28, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Animka"  napisał w wiadomości grup
    wce-zakonnik-grzegorz-z-molestowal-dzieci-jest-wyrok
    /h2vxq3t

    > A moze jednak adekwatny co co czynu, bo dokladnie nie wiemy, co tam sie
    > dzialo.
    >
    > No i jeszcze drobiazg - te 10 tys nawiazki ... razem 220 tys ... nie
    > taki on bosy, bogaty z domu, czy bedzie "nie dam, bo nie mam" ... i tu
    > sie zobaczy, czy ksiadz uprzywilejowany ...

    Pewnie się odwoła i mu kwotę zmniejszą.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-10-09 09:54:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Oct 2018 16:54:48 +0200, Animka napisał(a):

    > Ludzie chcą chodzić do kościoła i nawet na tacę dawać, ale każdy ksiądz
    > powinien mieć nieskazitelny charakter. Poza tym Kościół powinien być
    > odsunięty od głosowania.

    Zgodnie z prawem Kościoła katolickiego, duchowni nie korzystają z biernego
    prawa wyborczego.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    ,,Nie ma takiego problemu, ani osobistego, ani rodzinnego, ani narodowego,
    Różańca"
    Matka Boża do s. Łucji

  • 14. Data: 2018-10-14 23:33:11
    Temat: Re: Dostał wyrok [Czego zakonnik nauczył na lekcjach religii w państwowej szkole?]
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 07.10.2018 o 14:32, Animka pisze:
    /../

    > Nie wiem. To zależy od popełnionych czynów. Ten to ze 20 lat powinien
    > dostać.

    Ta. U nas za mord sie dostaje 15