    From: PFT <p...@m...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dopisanie współwłaściciela do samochodu - jaka umowa?
    Date: Sat, 22 Jan 2005 16:56:37 +0100

    Witam!

    Mam mały problem. Mój ojciec chce abym został współwłaścicielem jego
    samochodu - czyli aby w dododzie rejestracyjnym były 2 nazwiska zamiast
    jednego. Chodzi oczywiście o zniżki w ubezpieczeniu. W wydziale
    komunikacji powiedzieli nam że jest potrzebna do tego umowa pomiędzy
    nami ale nie chcieli powiedzieć jak ma ona wyglądać. Czy ma to być umowa
    darowizny częśći własności samochodu, cszay może jakaś inna no i czy
    jako obdarowany w takim wypadku nie będę musiał zapłacić podatku od
    wzbogacenia?

    Z góry dzięki za odpowiedź,

    Pozdrawiam!